וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ההתאחדות פתחה בבדיקת פרשת המסרונים בין דודו דהאן ושאול דה צ'וקרל

14.3.2018 / 9:28

תכתובות הווטסאפ שנחשפו בוואלה! ספורט נבחנו ע"י תובע ההתאחדות והיועץ המשפטי, בעקבות הבדיקה ייתכן ויוגשו כתבי אישום נגד עכו והסוכן. גורם בהתאחדות: "אי אפשר להתעלם מהחשיפה הזו"

ספורט 1

ההתאחדות לכדורגל פתחה בבדיקת פרשת המסרונים בין סוכן השחקנים דודו דהאן למאמן הזמני של הפועל עכו שאול דה צ'וקרל, אשר נחשפה ביום שישי האחרון בוואלה! ספורט. כזכור, בצילומי תכתובות וואטסאפ בין דהאן לבין דה צ'וקרל עלה לכאורה החשד כי הראשון מעורב בניהול המקצועי של הפועל עכו, דבר האסור עליו על פי התקנון בשל היותו סוכן שחקנים.

תכתובות הווטסאפ שנחשפו נבחנו על ידי תובע ההתאחדות לכדורגל עורך הדין ניר רשף והיועץ המשפטי של ההתאחדות עורך הדין עמית פינס בתחילת השבוע, והוחלט לפתוח בבדיקה של החומרים - בדיקה שעשויה אף להוביל להגשת כתבי אישום נגד המועדון ונגד הסוכן. כזכור, מעורבותו של דהאן בניהול הפועל עכו נבדקה כבר על ידי משרד חקירות מטעם ההתאחדות לכדורגל וזה לא מצא מספיק ראיות עבור תובע ההתאחדות, שהחליט לא להגיש בסופו של דבר כתב אישום.

כעת, משנחשפו צילומי התכתובות בין דהאן לדה צ'וקרל, מודים גורמים בהתאחדות לכדורגל שהיה מקום לבדוק את הנושא מחדש ולכן ניתנה ההוראה העדכנית, כשבמחלקה המשפטית ימתינו לתוצאות כדי לקבל החלטה. "אנחנו פועלים בכלים המשפטיים שלנו", אמר גורם בהתאחדות לכדורגל. "על פניו החשיפה הינה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו ולכן נפתחה בדיקה של כל הסיפור. כשיגיעו התוצאות, נדע איך להתקדם".

עוד בנושא:

חשיפה: דודו דהאן מתדרך בהודעות את מאמן עכו כבוס לכל דבר
חומר חשיפת וואלה! ספורט יועבר לתובע ההתאחדות שעשוי לפתוח מחדש את תיק דודו דהאן
שאול דה צ'וקרל: "גאה שיש לי חבר/סוכן כמו דודו דהאן, אמשיך להתייעץ איתו"
"חשיפת ההודעות של דהאן לא מפתיעה, כולם יודעים מה קורה פה"
אורן יוסיפוביץ' על הענף שאף אחד לא רוצה לראות בו את האמת

ההודעות של דודו דהאן למאמן הפועל עכו. מערכת וואלה! ספורט, אתר רשמי
בקרוב שלב העונשים? חלק מתכתובות הווטסאפ בין דודו דהאן ודה צ'וקרל/אתר רשמי, מערכת וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully