וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומר חשיפת וואלה! ספורט יועבר לתובע ההתאחדות שעשוי לפתוח מחדש את תיק דודו דהאן

9.3.2018 / 14:05

גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל אישר כי החומר החדש אשר נחשף יועבר לתובע ניר רשף וליועץ המשפטי עמית פינס: "ראיה שיש להתייחס אליה ברצינות רבה. צריך לבחון מחדש את כל הנושא"

ספורט 1

ההתאחדות לכדורגל תשקול פתיחה מחדש של תיק דודו דהאן ומעורבותו בניהול הפועל עכו בעקבות חשיפת וואלה! ספורט. גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל אישר כי החומר המצוי בידי וואלה! ספורט אשר נחשף היום (שישי), יועבר לידי תובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף והיועץ המשפטי עורך הדין עמית פינס, שמצוי בלונדון.

השניים יצטרכו להחליט האם יש מקום על העמדה לדין של הפועל עכו ודהאן או לחילופין לחדש את החקירה שכבר נעשתה בחודשים האחרונים בדבר מעורבותו של סוכן השחקנים בניהול מועדון הכדורגל הצפוני.

עוד בנושא:

חשיפת וואלה! ספורט: דודו דהאן מתדרך בהודעות את מאמן עכו כבוס לכל דבר
מנכ"ל עכו לשעבר נגד דודו דהאן: "הוא מתחבא מאחורי סטנצ'ו"
חשש בהפועל עכו: הכסף ממכירת קניקובסקי ואז'ובל לא יספיק כדי לשרוד

תובע ההתאחדות לכדורגל ניר רשף. יוסי ציפקיס
החומר יועבר אליו. תובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף/יוסי ציפקיס

החקירה שהתנהלה בעניין בחודשים האחרונים לא הביאה להחלטה של תובע ההתאחדות רשף על העמדת דהאן והפועל עכו לדין. הממצאים החדשים שנחשפו כאן בוואלה! ספורט מעידים כי היה קשר ישיר בין דהאן לבין המאמן הזמני שאול דה צ'וקרל שעמד על הקווים במשחק אחד.

גורם בהתאחדות לכדורגל אמר לפני הצהריים לוואלה! ספורט: "אין ספק שמדובר בראיה שיש להתייחס אליה ברצינות רבה. תכתובות וואטסאפ הן כמעט כמו הקלטה ולכן צריך לבחון מחדש את כל הנושא והחומר יעבור במהלך סוף השבוע לתובע ההתאחדות וליועץ המשפטי. להתאחדות יש מוטיבציה מלאה לנקות את כל הדברים הפסולים הקיימים בכדורגל ויש סעיף ברור בתקנון שמתייחס למעורבות של סוכן שחקנים בניהול שוטף או ניהול מקצועי ומכאן שצריך לבדוק את הדברים מחדש".

לדהאן כמו גם לכל סוכן שחקנים אחר אסור להיות מעורב בניהול של מועדון כדורגל. הסנקציה יכולה להיות מאזהרה ועד שלילת רשיון עבודה כסוכן, זכות אותה מקבלים הסוכנים מההתאחדות לכדורגל. אך כאמור כדי שהדברים יזוזו יצטרכו אנשי המחלקה המשפטית של ההתאחדות להחליט על הגשת כתב אישום או לחילופין בדיקה מחדש באמצעות אחת משתי חברות החקירה שעובדות עם ההתאחדות לכדורגל.

החשיפה של וואלה! ספורט עוררה הדים רבים אצל אנשי כדורגל בכירים. אחד מהם אמר בשיחה עם וואלה! ספורט: "זו שערורייה שסוכן שחקנים נותן הוראות למאמן. הדברים האלה תמיד ריחפו באוויר, אבל לראות את זה בצילומי וואטסאפ זה כבר עולם אחר". גורם נוסף הביע ספק באשר להתפתחות שאמורה להיות בפרשה: "כרגיל לא יעשו עם זה כלום. העיקר שנגד אלי טביב כל הזמן מדברים".

עוד באותו נושא

חשיפה: דודו דהאן מתדרך בהודעות את מאמן עכו כבוס לכל דבר

לכתבה המלאה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully