וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל עכו לשעבר נגד דודו דהאן: "הוא מתחבא מאחורי סטנצ'ו"

7.3.2018 / 10:22

רפי סולטן פרסם פוסט חריף ודרש הבהרות מסוכן השחקנים ששולט לכאורה בהפועל עכו: "חייב להחליט מיידית אם הוא ממשיך בהסכם או מחזיר את הקבוצה לעירייה. אין לנו שום סיכוי להישאר בליגה"

ספורט 1

מנכ"ל הפועל עכו לשעבר רפי סולטן במתקפה על דודו דהאן ודניאל סטאנצ'ו, המעורבים בניהול הפועל עכו. סולטן פרסם היום (רביעי) פוסט חריף בפייסבוק, בו קרא לדהאן לתת הבהרות בנוגע למעורבותו בקבוצה ולתוכניותיו לגביה.

"הקבוצה ירדה ליגה, למרות שתאורטית עדיין יש סיכוי. אבו כולם יודעים שבחומר השחקנים הקיים ובכמות הנקודות שנשארו אין לקבוצה סיכוי", כתב. "לדעתי מה שצריך לקרות קרה. מה שצריך לקרות עכשיו זה שדודו דהאן צריך לקבל החלטה אם הוא מפקיד 1.4 מיליון כהפקדת בעלים, או לא.

"להזכירכם, כל העסקאות הקודמות נפלו כולן על הפקדת הבעלים של 1.4. וכולם יודעים שרק דודו דהאן מקבל את ההחלטות ולא דניאל סטנצ'ו הרומני שהוא כרגע עובד מועדון. ולוקח משכורות. ואין ביכולתו הכלכלית להחזיק קבוצה. דודו דהאן רק מתחבא מאחורי סטנצ'ו. דודו צריך להחליט במיידי - ממשיך בהסכם או מחזיר את הקבוצה לעירייה. אם כן, הוא חייב לעשות את זה במיידי ולא להמשיך למשוך זמן. אם יהפוך לבעלים, הוא חייב להתחיל בשיקום כי שחקני בית ממש אין כרגע. ושלא יספרו סיפורים על תקציב מאוזן כי כולם יודעים שהכסף מגיע מהמנהלת ומהעירייה.

"ממידע אמין שכרגע אומר לכם - כנראה עזריאלי לא ממשיך בעונה הבאה עם הפועל עכו ויאלצו לחפש ספונסר אחר. ראש העיר צריך לבוא ולהקים עמותה. יצטרכו לתקן את הנזק בתחום המקצועי והכלכלי. נ.ב - פניתי לגורמים רשמיים בעירייה כדי לדרוש הבהרות במיידי מדודו דהאן".

סוכן השחקנים דודו דהאן עם מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. ברני ארדוב
ייתן הבהרות? דודו דהאן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully