וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: דודו דהאן מתדרך בהודעות את מאמן עכו כבוס לכל דבר

9.3.2018 / 13:04

לידי וואלה! ספורט הגיעו צילומי מסך של הודעות בהן נראה הסוכן מתדרך את המאמן הזמני שאול דה צ'וקרל. "גבי חייב להיות בהרכב", "אתה לא מתראיין לשום תכנית", כתב דהאן. כזכור: לסוכן שחקנים אסור להיות מעורב בניהול מועדון. עכו בתגובה: "שמועות של אנשים רעים"

ספורט 1

בווידאו: תקציר ההפסד 3:0 של עכו לבית"ר ירושלים במחזור האחרון

האם זו ההוכחה לכך שסוכן השחקנים דודו דהאן מנהל את הפועל עכו? לידי וואלה! ספורט הגיעו צילומי מסך של התכתבות בה נראה סוכן השחקנים מתדרך את המאמן הזמני שאול דה צ'וקרל בנוגע להרכב הקבוצה, מדריך אותו לגבי פעילותו במחלקת הנוער, ואילו דה צ'וקרל מודה לדהאן על ההזדמנות שנתן לו.

כזכור, מאז הקיץ מרחף מעל מועדון הכדורגל הצפוני החשד שדהאן הוא בעצם האיש הקובע ומי שמקבל את ההחלטות במועדון - דבר שהוא אסור על פי תקנון ההתאחדות. דהאן ניסה בעבר לרכוש את הקבוצה יחד עם אביבה מליחי, אבל בסוף זה נפל. כמעט כל השחקנים במועדון כיום הם שלו, ומי שמציג את עצמו כמקבל ההחלטות ומתעתד להיות הבעלים הוא דניאל סטנצ'ו, חברו של דהאן מרומניה.

ההתאחדות לכדורגל פתחה בחקירה של הנושא, ולאחרונה הוגשו המסקנות. "לא מצאנו ממצאים להתערבות ישירה של דודו דהאן בהפועל עכו המצריכה הגשת כתב אישום", נאמר לנו בהתאחדות רק בימים האחרונים בנוגע לתוצאות החקירה.

עוד בנושא

מנכ"ל עכו לשעבר נגד דודו דהאן: "הוא מתחבא מאחורי סטנצ'ו"
חשש בעכו: הכסף ממכירת קניקובסקי ואז'ובל לא יספיק כדי לשרוד

סוכן השחקנים דודו דהאן. קובי אליהו
דודו דהאן/קובי אליהו
מאמן הפועל עכו שאול דה צ'וקרל. אדריאן הרבשטיין
שאול דה צ'וקרל/אדריאן הרבשטיין

אלא שכעת הגיעו לידי וואלה! ספורט צילומי מסך שמחזקים את החשד המאוד ברור הזה בנוגע למעמדו האמיתי של דהאן במועדון. באותן הודעות נראה דהאן מתדרך את המאמן הזמני שאול דה צ'וקרל ומקבל ממנו דברי הערכה על ההזדמנות שניתנה לו.

דה צ'וקרל, למי שלא יודע, העביר משחק אחד השנה כמאמן עכו: רבע גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה בו ניצחו הירוקים בפנדלים, משחק שהגיע בין עזיבת שלומי דורה להגעת אלדד שביט . דה צ'וקרל, חשוב להבין, שימש בשלב הזה כמאמן קבוצת הנוער.

למה חשוב להבין? כי הדבר הראשון בהתכתבות שרואים הוא את דה צ'וקרל מבקש מדהאן עצה בנוגע להמשך פועלו בנוער, במקביל למצבו בבוגרים. "דודו, יש בית ספר בחמש, אני שייך לצוות, צריך להיות או לא". דהאן עונה לו בבירור: "צריך, תשמור על הקיים כי עדיין אין בהנהלה החלטה סופית על הצוות. ככה שתתנהל רגיל במקומות הקודמים שלך". ייתכן שדה צ'וקרל קיווה לקבל את ההזדמנות כמאמן ראשי באופן מלא, אבל מה שעולה בבירור מתוך ההודעות: דהאן, על פי ההתכתבות, לא רק יכול להגיד שמדובר בעצות בנוגע לשחקנים שלו. מתוך ההודעות עולה תמונה ברורה של ניהול כל המועדון, כולל מחלקת הנוער.

תכתובות ווטסאפ בין דודו דהאן לעוזר מאמן הפועל עכו שאול דה צ'וקרל. צילום מסך
תכתובות ווטסאפ בין דודו דהאן לעוזר מאמן הפועל עכו שאול דה צ'וקרל/צילום מסך

בהודעה הבאה שולח דה צ'וקרל לדהאן את ההרכב איתו הוא חושב לעלות במשחק. דהאן מתקן אותו ומבקש שגבי, כנראה גבי קניקובסקי, יהיה בהרכב. "גבי חייב להיות בפנים", כתב לו הסוכן.

תכתובות ווטסאפ בין דודו דהאן לעוזר מאמן הפועל עכו שאול דה צ'וקרל. צילום מסך
תכתובות ווטסאפ בין דודו דהאן לעוזר מאמן הפועל עכו שאול דה צ'וקרל/צילום מסך
תכתובות ווטסאפ בין דודו דהאן לעוזר מאמן הפועל עכו שאול דה צ'וקרל. צילום מסך
תכתובות ווטסאפ בין דודו דהאן לעוזר מאמן הפועל עכו שאול דה צ'וקרל/צילום מסך

בהודעה נוספת שיש בידינו, דה צ'וקרל מודה לדהאן על ההזדמנות כאילו מדובר בבוס של ממש. "היי דודו, בוקר אור, שמח שנתת לי את הקרדיט. תודה רבה. בהמשך לשיחתנו אתמול, חשוב לי שמיכה חנן (מנהל קבוצת הנוער מיכה מלכה ואחראי המחלקה חנן בן חמו - ש"ו) ידעו על כך". דהאן עונה לו: "תדבר עם רונן (אחראי נוסף במחלקת הנוער - ש"ו), הוא יעדכן אותם".

בסוף אותה התכתבות דהאן נראה מתדרך את דה צ'וקרל, ממש כמו בוס אמיתי, ובטח שלא כמו יועץ. "שאול, אתה לא מתראיין לשום תכנית", כותב לו דהאן.

תכתובות ווטסאפ בין דודו דהאן לעוזר מאמן הפועל עכו שאול דה צ'וקרל. צילום מסך
תכתובות ווטסאפ בין דודו דהאן לעוזר מאמן הפועל עכו שאול דה צ'וקרל/צילום מסך

התגובות

תגובת הפועל עכו: "שמועות של אנשים רעים וקטנים.
לדודו דהאן אין שום מעורבות בהחלטות מקצועיות או מנהליות".

תגובת דודו דהאן תובא לכשתתקבל. תגובתו של דה צ'וקרל: "אני מכיר את דודו למעלה מעשור, מאז קורס מאמנים שעשינו יחד יש בינינו קשר טוב, חברי ומפרגן. דודו מבחינתי איש מקצוע מספר אחד בארץ. תמיד התייעצתי איתו, אפילו כשהוא אימן את הכח רמת גן הייתי מהבודדים שהוא הרשה ונתן להם לצלם אימונים שלו.

"כששלומי דורה עזב, לא התביישתי להתקשר לדודו, שאני יודע שהוא בקשר חברי טוב עם הבעלים של עכו דניאל סטאנצ'ו, ושיש לדודו לא מעט שחקנים במועדון, וביקשתי ממנו לבדוק עם דניאל אם יש אפשרות שאקבל הזדמנות להיות המאמן הראשי של עכו. דודו בדק וחזר אלי ואמר שהוא סידר לי פגישה עם דניאל.

"בפגישה שלי עם דניאל, הוסכם שאאמן את משחק גביע הטוטו נגד חיפה ואחריו תחליט ההנהלה על זהות המאמן. דניאל הודיע לי שיש לו מספר מועמדים ושהוא שמע דברים טובים מדודו עלי אבל שהוא לא מבטיח לי דבר.

"למשחק עצמו הגעתי כמעט ובלי הכנה, לא הכרתי את הקבוצה ולא את השחקנים. כפי שעשיתי בעבר, גם הפעם לא היססתי להתייעץ עם דודו בהתנהלות המקצועית והתקשורתית שלי. אני גאה ושמח שיש לי חבר/סוכן כמוהו ואני כלל לא אהסס להתייעץ איתו בעתיד כשצריך.

"דודו מאוד רצה שאהיה המאמן של עכו והוא המליץ לדניאל עלי, אבל לצערי ההנהלה חשבה אחרת. בכל אופן, אני חושב שהכניסה של התקשורת לפרטיות שלי היא חציית גבול. אני מתכוון להגיש עוד היום תלונה במשטרה כדי לחשוף את מי שעומד מאחורי זה".

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully