וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשיפת ההודעות של דהאן לא מפתיעה, כולם יודעים מה קורה פה"

12.3.2018 / 9:37

עובדים לשעבר בהפועל עכו התייחסו לחשיפת וואלה! ספורט, לפיה הסוכן שימש כבוס לכל דבר: "יש במועדון הרבה דברים שהשתיקה יפה להם". בינתיים, הקבוצה משלימה עם הירידה: "מצב קשה מאוד"

ספורט 1

הפועל עכו מתחילה להרים ידיים. ההפסד אמש (ראשון) לעירוני קרית שמונה הותיר את הקבוצה של איציק טוויזר עמוק במקום האחרון עם 12 נקודות, תשע פחות ממ.ס. אשדוד שמעל הקו האדום ויצר אווירת ייאוש בקבוצה. בעכו מבינים שרק השתלשלות אירועים דרמטית במיוחד תוכל להשאיר אותם בליגה וגם השחקנים מתחילים לאבד אמונה. "ברור לנו שאנחנו במצב קשה מאוד", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו הפייבוריטים לרדת אבל כבר היו דברים מעולם וננסה לעשות מסע הישארות".

טוויזר לא מתכוון להתפטר וכעת מחכים כולם למוצא פיו של המנהל המקצועי דניאל סטאנצ'ו שלא שוחח אתמול עם אנשי המועדון אחרי ההפסד. בקבוצה כעסו על בן רייכרט והפעולה שלו שהובילה להרחקה. הקשר ייעדר מהמשחק נגד מכבי חיפה בפתיחת הפלייאוף התחתון כשברונו איבה ישוב להרכב.

מלבד הנושא המקצועי, במועדון מהצפון התעסקו גם בחשיפת וואלה! ספורט בנוגע להתכתבות בין דודו דהאן לשאול דה צ'וקרל, בה סוכן השחקנים נראה בבירור מתדרך את מי שהיה המאמן הזמני לגבי התנהלות מקצועית וכן לגבי התנהלות במחלקת הנוער, וזאת בניגוד לחוק. גורם שעבד בעכו העונה אמר בנושא: "זה לא מפתיע אותי בכלל. כולם יודעים מה קורה באמת במועדון". גורם נוסף שעבד במועדון היה חריף יותר: "יש במועדון הרבה דברים שהשתיקה יפה להם".

עוד בנושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:3 את הפועל עכו. צפו בתקציר
חשיפה: דודו דהאן מתדרך בהודעות את מאמן עכו כבוס לכל דבר
שאול דה צ'וקרל: "גאה שיש לי חבר/סוכן כמו דודו דהאן, אמשיך להתייעץ איתו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully