וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאול דה צ'וקרל: "גאה שיש לי חבר/סוכן כמו דודו דהאן, אמשיך להתייעץ איתו"

9.3.2018 / 15:53

על רקע חשיפת וואלה! ספורט, ובה נראה בבירור כי סוכן השחקנים תדרך את המאמן הזמני של הפועל עכו, הגיב דה צ'וקרל: "דודו איש המקצוע מספר 1 בארץ, אתלונן במשטרה כדי לחשוף מי עומד מאחורי זה"

ספורט 1

מוקדם יותר היום (שישי) נחשפו בוואלה! ספורט צילומי מסך בהן נראה סוכן השחקנים דודו דהאן מתדרך את המאמן הזמני של עכו, שאול דה צ'וקרל, בין היתר לגבי ההרכב שצריך לפתוח ופעילותו במחלקת הנוער - הוכחה לכך שדהאן מתערב במועדון, על רקע החשד שסוכן השחקנים הוא זה שבעצם מקבל את ההחלטות בנועלת הטבלה.

בעקבות החשיפה, תשקול ההתאחדות לכדורגל פתיחה מחדש של תיק דהאן. גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל אישר כי החומר המצוי בידי וואלה! ספורט יועבר לידי תובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף והיועץ המשפטי עורך הדין עמית פינס.

עוד בנושא:

חומר חשיפת וואלה! ספורט יועבר לתובע ההתאחדות שעשוי לפתוח מחדש את תיק דודו דהאן
חשיפה: דודו דהאן מתדרך בהודעות את מאמן עכו כבוס לכל דבר

מאמן הפועל עכו שאול דה צ'וקרל. אדריאן הרבשטיין
לא מתחרט על דבר. דה צ'וקרל/אדריאן הרבשטיין

כך או כך, דה צ'וקרל הגיב על הדברים והסביר את הצד שלו בסיפור: "אני מכיר את דודו למעלה מעשור, מאז קורס מאמנים שעשינו יחד יש בינינו קשר טוב, חברי ומפרגן. דודו מבחינתי איש מקצוע מספר אחד בארץ. תמיד התייעצתי איתו, אפילו כשהוא אימן את הכח רמת גן הייתי מהבודדים שהוא הרשה ונתן להם לצלם אימונים שלו.

"כששלומי דורה עזב, לא התביישתי להתקשר לדודו, שאני יודע שהוא בקשר חברי טוב עם הבעלים של עכו דניאל סטאנצ'ו, ושיש לדודו לא מעט שחקנים במועדון, וביקשתי ממנו לבדוק עם דניאל אם יש אפשרות שאקבל הזדמנות להיות המאמן הראשי של עכו. דודו בדק וחזר אלי ואמר שהוא סידר לי פגישה עם דניאל.

"בפגישה שלי עם דניאל, הוסכם שאאמן את משחק גביע הטוטו נגד חיפה ואחריו תחליט ההנהלה על זהות המאמן. דניאל הודיע לי שיש לו מספר מועמדים ושהוא שמע דברים טובים מדודו עלי אבל שהוא לא מבטיח לי דבר.

"למשחק עצמו הגעתי כמעט ובלי הכנה, לא הכרתי את הקבוצה ולא את השחקנים. כפי שעשיתי בעבר, גם הפעם לא היססתי להתייעץ עם דודו בהתנהלות המקצועית והתקשורתית שלי. אני גאה ושמח שיש לי חבר/סוכן כמוהו ואני כלל לא אהסס להתייעץ איתו בעתיד כשצריך.

"דודו מאוד רצה שאהיה המאמן של עכו והוא המליץ לדניאל עלי, אבל לצערי ההנהלה חשבה אחרת. בכל אופן, אני חושב שהכניסה של התקשורת לפרטיות שלי היא חציית גבול. אני מתכוון להגיש עוד היום תלונה במשטרה כדי לחשוף את מי שעומד מאחורי זה".

עוד באותו נושא

חשיפה: דודו דהאן מתדרך בהודעות את מאמן עכו כבוס לכל דבר

לכתבה המלאה
תכתובות ווטסאפ בין דודו דהאן לעוזר מאמן הפועל עכו שאול דה צ'וקרל. צילום מסך
אחת ההודעות ששלח דה צ'וקרל לדהאן/צילום מסך
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully