וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: בצרפת טוענים שעסקת גריזמן נסגרה, "מעקב" אחר המצב של אנדרה גומש

"לה ספורט 10" טוען שחלוץ אתלטיקו מדריד סגר את תנאיו הכספיים עם הקטלאנים ויעבור בעונה הבאה, כולל כל הפרטים. וגם: בקבוצה מודים שהם מודעים למצב של אנדרה גומש אחרי הווידוי המרגש

ספורט 1

בווידאו: תקציר המשחק בין אתלטיקו מדריד לסלטה ויגו

אנטואן גריזמן נמצא על הרדאר של ברצלונה כבר תקופה ארוכה, אך על פי "לה ספורט 10" הצרפתי הוא כבר יכול להתחיל לחפש בית באיזור שכן לפי הדיווח עסקת העברתו נסגרה. בשבועות האחרונים צצו דיווחים על כך שאתלטיקו מדריד ניסתה בכל כוחה להשאיר את השחקן, אך מרגע שהבינה שהצרפתי מעוניין במעבר ואף הבטיח למוליכת הליגה הספרדית שהוא רוצה לשחק רק אצלה, החליטה לוותר. הכוכב צפוי לעבור בתחילת העונה הבאה לברצלונה במה שתהיה אחת מההעברות הגדולות של השנים האחרונות.

אז מהם סכומי העסקה, וכמה גריזמן ירוויח? סעיף השחרור של גריזמן עומד על 100 מיליון יורו, סכום שלקטלאנים אין בעיה לשלם עבור הכוכב. בנוסף, בברצלונה אף הבהירו לחלוץ בן ה-26 שהם שומרים עבורו את הספרה '7' בה הוא חושק. גריזמן עצמו צפוי להרווויח סכום שנע בין 15 ל-17 מיליון יורו לעונה, ללא בונוסים שעשויים להעלות את הסכום ל-20 מיליון. הוא יהפוך למשתכר השני בקבוצה שרק הכוכב הגדול ליאונל מסי יקדים אותו, עם שכר משוער של 40 מיליון יורו לעונה.

עוד בנושא:

אחרי הביקור אצל ניימאר ראשי פ.ס.ז' משוכנעים: הכוכב יישאר במועדון
אנדרה גומש על ה"גיהינום" שהוא עובר בברצלונה: "מביך לצאת לרחוב"
ספרד: אתלטיקו מדריד הביסה 0:3 את סלטה ויגו, גריזמן כבש ובישל
ברביעי: ברצלונה מארחת את צ'לסי לגומלין שמינית גמר האלופות

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
בארץ מולדתו טוענים שזה סגור. אנטואן גריזמן/רויטרס

גריזמן חתם באתלטיקו מדריד ביולי 2014 אחרי שחווה עונה נהדרת במדי ריאל סוסיאדד. הוא כבש עד כה 104 שערים ב-196 הופעות בכל המסגרות במדי הקולצ'ונרוס וזכה עם קבוצתו בסופרקופה הספרדי ב-2014. העונה יש לו 21 שערים ב-36 הופעות בכל המסגרות והוא הפך לאחד מהחלוצים המבוקשים ביותר באירופה.

אנדרה גומש שחקן ברצלונה. GettyImages
וידוי מרגש. גונמש/GettyImages

עוד בברצלונה: דובר הקבוצה התייחס לציטוטים הקשים שפורסמו אתמול מפי שחקן הקבוצה אנדרה גומש, שציין שהוא עובר "גיהינום" בברצלונה ושהוא מתקשה להשתחרר מתחושת התסכול, שלפעמים מונעת ממנו לצאת מהבית ממבוכה.

"אנחנו תומכים בהצהרות של גומש ומבינים אותן", אמר הדובר, "מדובר במצב שהמועדון מודע לו, עוקב אחריו ומטפל בו. אנחנו עובדים איתו, יחד עם אנשי מקצוע. לכל שחקן יש תוכנית אישית, וגומש אינו יוצא דופן".

עם זאת, הדובר סירב לגנות את התנהגות הקהל, שמתנהג בחוסר סבלנות כלפי השחקן. "אנחנו מכבדים את חופש הביטוי, ולכן לא נצנזר את האוהדים בשום שלב... עם זאת, אנחנו מבקשים שהם יתמכו בשחקן, שבהצהרות שלו הראה את המחויבות שלו לקבוצה ורק רוצה להצליח".

עוד באותו נושא

אנדרה גומש על ה"גיהינום" שהוא עובר בברצלונה: "מביך לצאת לרחוב"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully