וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה גומש על ה"גיהינום" שהוא עובר בברצלונה: "מביך לצאת לרחוב"

קשר ברצלונה חשף בגילוי לב נדיר את "התחושות הרעות" עקב חוסר ההצלחה שלו על הדשא: "אני נאטם ולא משתף אף אחד במה שעובר עלי. לפעמים אני חושש לצאת מהבית ושאנשים יראו אותי"

one

בקיץ 2016 חתם בברצלונה אנדרה גומש תמורת 35 מיליון יורו, והקטלאנים קיוו שהפורטוגלי יהפוך לכל הפחות לשחקן גיבוי לעמדות הקישור, אולי אפילו לבאנקר בהרכב לשנים רבות. לצערם של שני הצדדים, בינתיים זה לא ממש קרה. גומש נמצא כבר כמעט שתי עונות במועדון הפאר, אליו הגיע מוולנסיה, אך לא הצליח להשתלב מבחינה מקצועית וממעט לקבל דקות. כשהוא כבר רואה דשא, הוא ממעט לתרום ופה ושם אפילו סופג שריקות בוז מאוהדי קבוצתו. היום (שני) הקשר העניק בספרד ראיון ודיבר בגילוי לב נדיר על תחושותיו הקשות בעקבות חוסר ההצלחה, ואף כינה את חוויותיו כ"גיהינום".

עוד בנושא

גועל נפש: הפרשן ושחקן העבר ג'יימי קראגר ירק בפניה של בת 14
בדרך לעסקת המאה? "אביו של ניימאר נפגש עם ראשי ריאל מדריד"
הליגה ביוון הושעתה, אחרי שנשיא פאוק סלוניקי התפרץ למגרש עם אקדח

אנדרה גומש שחקן ברצלונה. GettyImages
לא קל. אנדרה גומש/GettyImages

"אני לא מרגיש טוב על המגרש", חשף, "אני לא נהנה מזה כמו תמיד. ששת החודשים הראשונים היו די טובים, אבל אז דברים השתנו. אולי זו לא המילה הראשונה להשתמש בה, אבל זה הפך לגיהינום/סיוט, כי התחלתי להרגיש יותר לחץ. אני מתמודד טוב עם לחץ, אבל עם לחץ שאני שם על עצמי, אני לא. התחושות שלי במהלך משחקים הן די רעות".

גומש סיפר שהלחץ עבר מהמשחקים גם לאימונים. "באימונים אני רגוע, אני מרגיש בנוח עם החברים לקבוצה. אבל יש גם ימים שבהם אני מרגיש חוסר ביטחון, וזה מורגש באימונים. אולי כי שיחקתי יום לפני כן, ועדיין התמונות מהמשחק רצות לי בראש ולא נותנות לי להמשיך.

"אני נאטם לגמרי מהסביבה", סיפר, "אני לא נותן למה שעובר עליי לצאת החוצה, אז אני לא משתף אף אחד. אני מתבייש בעצמי. לפעמים אני אפילו לא רוצה לצאת מהבית, כי הרעיון שאנשים ברחוב יוכלו לראות אותי מביך אותי".

אז למה לדעתו היכולת לא מספיק טובה? "אני חושב יותר מדי וזה מפריע לי, כי יש לי מחשבות רעות. החברים לקבוצה אמנם עוזרים לי הרבה מאוד, אבל דברים לא תמיד מסתדרים כמו שהם רוצים...

"אנשים אומרים שזה כאילו שאני משחק עם בלמים. מה שהכי קשה לי זה שאני מודע לכל הבעיות. מעצבן אותי שאנשים אומרים שאני מסוגל ליותר, כי אני בעצמי שואל למה אני לא מצליח לעשות יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully