וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל היריקה בפניה של נערה בת 14: ג'יימי קראגר הושעה מסקיי

אקס ליברפול הוקנט על ידי אביה של הנערה על ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד והגיב בצורה מגעילה. הוא הספיק להתנצל ("איבדתי את הראש"), אך עלול לשלם בתפקידו על התנהגותו

ספורט 1

ה-"מירור" פרסם הלילה (בין ראשון לשני) סרטון מזעזע בו נראה ג'יימי קראגר יורק לעברה של נערה בת 14. פרשן רשת "סקיי ספורט" וכוכב ליברפול לשעבר ספג הקנטות מרכב שנסע בסמוך לרכבו בדרכו חזרה מאולד טראפורד אחרי ניצחון השדים האדומים 1:2 במפגש הטעון בין שתי היריבות הגדולות בשבת, והגיב בפתיחת חלונו בזעם ויריקה מגעילה שפגעה בפניה של בתו של האוהד שישבה במושב הקדמי.

בשעות הצהריים החליטה רשת סקיי להשעות את שחקן העבר, כשגם תחנת טלוויזיה דנית, שהיתה אמורה להיעזר בו לפרשן את משחקה של מנצ'סטר יונייטד מול סביליה, החליטה להיפרד ממנו. "סקיי רואה בחומרה את ההתנהגות של ג'יימי", נמסר מגוף התקשורת הבריטי. "הבהרנו לו זאת פנים אל פנים, והחלטנו להשעותו. התנהגותו לא עומדת בסטנדרטים להם אנחנו מצפים מעובדינו". באנגליה אף דווח לאחרונה כי סקיי מנהלת מגעים להתיר את חוזהו בערוץ, המוערך בכמיליון ליש"ט לשנה.

לאחר שהסרטון פורסם בכל כלי התקשורת באנגליה, קראגר מיהר להתנצל: "זה היה יותר מסתם אוהד שזרק לי 'היי ג'יימי, ניצחנו אתכם 1:2'. זה קרה פעמיים או שלוש, ואחרי שבפעמים הראשונות המשכתי בנסיעה, בפעם הזו איבדתי את הראש. לא הייתי צריך לעשות את זה, אבל כל הזמן חשבתי לעצמי 'מה האיש הזה עושה, איך הוא מתנהג ככה כשהבת שלו לצידו?'".

אמה של הנערה התקשתה להירגע מהאירוע ואמרה: "כעסתי מאוד והתאכזבתי שהוא יכול להגיע למצב כזה. אתה מסתכל עליה, ורואה שהיא ילדה. מה היא עשתה לך? לירוק בפניו של אדם זה שפל השפלים, זה מגעיל. הרי כל העניין בכדורגל הוא ההקנטות, לא? הוא לא מסוגל להתמודד עם דבר כזה? זה היה כלום".

הנערה עצמה אמרה: "מעולם לא ירקו עליי קודם לכן, וחשבתי מיד שאולי עשיתי משהו לא בסדר. אבל אפילו בבית הספר כשמקניטים מישהו ככה הוא צוחק, והוא כאדם מבוגר צריך לדעת לקבל בדיחה". אביה הוסיף: "ראיתי שבתי בוכה, שאלתי אותה אם הוא פגע בה, והיא ענתה שהוא פגע בפנים שלה. נדהמתי. לא העלבתי אותו, ולא קיללתי אותו. לא יצאתי ודפקתי לו על האוטו. הייתי המום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully