וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה ביוון הושעתה, אחרי שנשיא פאוק סלוניקי התפרץ למגרש עם אקדח

איבן סאבידי זעם על פסילת שער לזכות קבוצתו, נכנס לדשא ואמר לשופט: "זה המשחק האחרון שלך". הנשיא השערורייתי קיבל צו מעצר. אחרי פגישה בין ראש הממשלה לשר הספורט הוחלט: הליגה לא תחודש, למרות החשש מעונש מאופ"א

צילום מסך

הכדורגל היווני ממשיך לנפק שערוריות. משחק הליגה בין פאוק סלוניקי לא.א.ק. אתונה הופסק אמש (ראשון) במצב של 0:0 בדקה ה-90. המהומה החלה לאחר שהשופט פסל שער שהובקע לזכות פאוק. האוהדים התקשו לקבל את ההחלטה ופרצו לדשא. בעקבותיהם פרץ לתחומי המגרש גם הבעלים של פאוק איבן סאבידי שהסתובב על הדשא משך דקות ארוכות כשעל גופו אקדח.

בעקבות האירועים הודיעה היום ממשלת יוון על השעיה של הליגה לזמן לא מוגבל, אחרי פגישה שנערכה בין ראש הממשלה לשר הספורט. "במשך שלוש שנים, הממשלה נאבקת בניסיון לנקות את הכדורגל במספר חזיתות. ניצחנו בהרבה קרבות, אך נותרה עוד הרבה עבודה", נמסר, "לא נרשה לסכן את מאמצינו, לא נאפשר למחזות מהעבר לחזור. לא אכפת לנו מהפוליטיקות, זה הדבר האחרון שאכפת לנו ממנו. החוקים חלים על כולם. החלטנו להשעות את הליגה, ובשעות הקרובות נחל בסדרת פגישות עם שחקני הליגה, ההתאחדות, המנהלת, ואנחנו כבר החלנו בשיחות עם אופ"א. הליגה לא תחזור עד שיהיה הסכם שיחול על כולם. לא נחזור לאחור". בממשלה מודעים להשלכות של ההחלטה, ולאפשרות שאופ"א (שאוסרת התערבות ממשלתית) תרחיק את המדינה ממפעלים אירופיים: "הכל על השולחן, כל עוד לא תילקח אחריות".

עוד בנושא

צרפת: מארסיי ניצחה 1:2 בטולוז, רביעייה לאלסאן פלאה במדי ניס
איטליה: יובנטוס בפסגה אחרי שנאפולי מעדה, אימובילה עם שער העונה
גרמניה: אחרי דרמה בתוספת הזמן, דורטמונד ניצחה 2:3 את פרנקפורט

על פי העדויות סאבידי הסתובב על המגרש ואיים על שחקי א.א.ק. ועל השופטים. על פי חלק מהדיווחים סאבידי ניגש לשופט המשחק ואמר לו: "אתה עם שיפוט גמרת. זה המשחק אחרון שלך". לאחר שנרגעו הרוחות המשחק לא חודש. מספר שעות אחרי שהסתיים המשחק הנשיא השערורייתי גם קיבל צו מעצר ממשטרת סלוניקי.

עם זאת בסביבתו של סאבידי דחו את הטענות. ממשרדו נמסר: "הוא אכן הפר את תקנון הליגה כשנכנס לדשא. אך לא היו איומים. בטוח שלא בנשק".

סאבידי בן ה-58 הוא איש עסקים רוסי ממוצא גאורגי ועל פי חלק מהדיווחים במוסקבה מקורב מאוד לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין. בעבר שימש כבעלים של קבוצת רוסטוב הרוסית אך עזב אותה בשל חילוקי דעות קשים עם הממשל המקומי. ב-2012 סאבידי רכש את פאוק ותחתיו המועדון זכה בגביע היווני בעונה שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
איבן סאבידי, נשיא פאוק. צילום מסך
סאבידי על המגרש עם האקדח/צילום מסך
איבן סאבידי בעלים של פאוק סלוניקי פורץ למגרש עם אקדח. רויטרס
איבן סאבידי בעלים של פאוק סלוניקי פורץ למגרש עם אקדח/רויטרס
איבן סאבידי בעלים של פאוק סלוניקי. רויטרס
איבן סאבידי בעלים של פאוק סלוניקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully