וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אחרי דרמה בתוספת הזמן, דורטמונד ניצחה 2:3 את פרנקפורט

הקבוצה של שטוגר ספגה שוויון שני בדקה ה-91, אבל המחליף מישי בטשואיי השלים צמד בדקה ה-94 של קרב הצמרת והעלה את דורטמונד למקום השלישי. שטוטגרט ור.ב. לייפציג נפרדו ב-0:0

ספורט 1

בווידאו: תקציר הדרמה של דורטמונד

המחזור ה-26 בבונדסליגה נמשך היום (ראשון) עם דרמה גדולה, בסיומה בורוסיה דורטמונד ניצחה 2:3 את איינטרכט פרנקפורט ועלתה למקום השלישי. שטוטגרט ור.ב. לייפציג סיימו ב-0:0.

מישי בטשואיי שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
חילוף מנצח. מישי בטשואיי/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - איינטרכט פרנקפורט 2:3

שלוש נקודות יקרות לדורטמונד במותחן בזיגנל אידונה פארק, בדרך למקום השלישי. בדקה ה-11 היה זה מרקו רוס, בלמה של פרנקפורט, שהקדים בגלישה את מרקו רויס המקומי ודחק לשערו הוא. לוקה יוביץ' נגח את השוויון של האורחים בדקה ה-75 אחרי הרמה של ג'ונתן דה גוזמן, אבל שתי דקות לאחר מכן המחליף מישי בטשואיי החזיר את היתרון למארחת. הגנת דורטמונד כשלה מול כדור רוחב של דני דה קוסטה וראתה את המחליף דני בלום קובע שוויון דרמטי בדקה ה-91 עם שער הליגה הראשון שלו העונה. נגמר? לא אצל בטשואיי. הבלגי קיבל כדור ברחבה, הקפיץ לעצמו ובשמאל ירה מהאוויר אל הרשת וגרם לטירוף באצטדיון. טאלב טואטחה ישב על הספסל של המפסידה ולא שותף.

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד מעל מרקו רוס שחקן איינטרכט פרנקפורט ברגע השער. רויטרס
מרקו רוס הקדים את מרקו רויס בשער העצמי/רויטרס

שטוטגרט - ר.ב. לייפציג 0:0

צפו בתקציר המשחק

אמנם בליגה האירופית השוורים נראים די טוב, עברו את נאפולי וגם ניצחו 1:2 את זניט במשחק הראשון בשמינית הגמר, אבל בליגה הקבוצה של רלף האזנהוטל מזייפת וסגרה כבר משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, מה שמסבך אותה מאוד במאבק להיכנס לארבע הראשונות בתום העונה ולזכות בכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות שנה שנייה ברציפות. טימו ורנר פתח בהרכב מול האקסית והפך לשחקן הצעיר ביותר אי פעם שמגיע ל-150 הופעות בונדסליגה. אוהדי שטוטגרט ודאי שמחו שהקבוצה שלהם הרסה מעט לאקס וראו את VFB נותרת במקום העשירי והדי טוב מבחינתה עם 34 נקודות, תשע מחוף מבטחים. אם היו אומרים לשטוטגרט שבעונת החזרה שלה היא תהיה במצב מבטיח כל כך אחרי 26 מחזורים מבחינת מאבקי ההישרדות, כנראה שהיו קונים את זה בשתי ידיים בשוואביה.

נאבי קייטה שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
קייטה מאוכזב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully