וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ניצחה 1:2 בטולוז, רביעייה לאלסאן פלאה במדי ניס

מיטרוגלו המחליף נזקק ל-35 שניות על המגרש כדי לסדר ניצחון למדורגת שלישית, ליון ממשיכה במרדף אחריה עם 0:1 על קון. פלאה חגג בסטייל יום הולדת 25 והוביל את ניס ל-2:5 בגנגאן

ספורט 1

בווידאו: ניצחונה של ארסנל על ווטפורד

אלסאן פלאה הפך הערב (ראשון) לצרפתי הראשון מאז סטיב סבידאן ב-2007 שמבקיע רביעייה במשחק בליג 1, כשהוביל את ניס לניצחון חוץ 2:5 על גנגאן. ליון חזרה למסלול הניצחונות עם 0:1 על קון, אבל מארסיי עדיין מקדימה אותה בקרב על המקום השלישי אחרי 1:2 בטולוז.

קוסטאס מיטרוגלו שחקן מארסיי. AP
הרכש המושמץ הכריע. קוסטאס מיטרוגלו/AP

טולוז - מארסיי 2:1

המדורגת שלישית התגברה על חסרונו של הכוכב הפצוע פלוריאן תובאן והשיגה ניצחון חוץ במגרש לא פשוט. לוקאס אוקמפוס הארגנטינאי, שכיכב עם צמד ב-1:3 על אתלטיק בילבאו בשמינית גמר הליגה האירופית, עט על כדור ברחבה והכניע את אלבן לאפון בדקה ה-10. פירמין מובלה ניצל כיסוי רע של הירוקי סקאי והשווה עבור טולוז בדקה ה-19, אבל לרודי גרסיה היה שפן מהכובע. בדקה ה-78 הוא הכניס את היווני קוסטאס מיטרוגלו שחזר לסגל, וזה נזקק ל-35 שניות בלבד לפני שהמשיך מהאוויר אל המשקוף ופנימה את כדור הרוחב של דימיטרי פאייה. מארסיי תגיע עם יתרון של חמש נקודות לקרב מול ליון על המקום השלישי בשבוע הבא.

אלסאן פלאה שחקן ניס חוגג שער. רויטרס
מטח מרובע לכבוד יום ההולדת. אלסאן פלאה/רויטרס

גנגאן - ניס 5:2

איזו מתנת יום הולדת סידר לעצמו אלסאן פלאה. יום אחרי שחגג 25 אביבים, החלוץ הפגיז רביעייה ראשונה בקריירה והעניק לקבוצתו ניצחון ראשון העונה ללא מריו באלוטלי. קלמון גרנייה העלה את גנגאן ליתרון עם פנדל בדקה התשיעית, אבל פלאה שהוצב בחוד בהיעדרו של באלוטלי הפצוע, השווה במתפרצת בדקה ה-24 והבקיע פעמיים בימין בדקות 47 ו-58. שער עצמי של מרלון (83) עוד נתן תקווה למארחת, אבל המחליף באסם סרארפי (86) נגח מקרוב ופלאה חתם עם הרביעי שלו בין רגליו של השוער בתוספת הזמן. ניס נצמדה לראן במקום השישי.

ליון - קון 0:1

עוד לפני הגומלין הביתי מול צסק"א מוסקבה בשמינית גמר הליגה האירופית, אליו תגיע עם יתרון של 0:1, ליון קטעה רצף של שישה משחקי ליגה ללא הפסד וחזרה להעפיל לחץ על מארסיי השלישית. ברטרן טראורה כבש את שער הליגה השביעי שלו העונה בדקה ה-63, אחרי מסירה מצד שמאל של פרלאן מנדי, וסידר לקבוצתו נקמה בקון שהפתיעה אותה ברבע גמר הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully