וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס בפסגה אחרי שנאפולי מעדה, אימובילה עם שער העונה

דיבאלה כבש צמד ב-0:2 של האלופה על אודינזה, נאפולי שוב לא הצליחה להכניע את אינטר וסיימה ב-0:0. מלך השערים הקפיץ עם העקב והציל ללאציו נקודה בדקה ה-95, ניצחון דרמטי למילאן

ספורט 1

בווידאו: תקציר ניצחונה של יובנטוס

המחזור ה-27 בסרייה A נמשך הערב (ראשון) אחרי ה-0:1 המרגש של פיורנטינה מול בנבנטו. יובנטוס טיפסה אל המקום הראשון עם 0:2 ביתי מול אודינזה והעבירה את הלחץ לנאפולי, שלא עמדה בו וסיימה ב-0:0 בסן סירו מול אינטר. צ'ירו אימובילה הציל ללאציו נקודה עם שער נדיר ביופיו בתוספת הזמן ב-2:2 מול קליארי, בעוד מילאן השיגה 0:1 דרמטי בגנואה. אטאלנטה ניצחה בחוץ 0:1 את בולוניה, קרוטונה הביסה 1:4 את סמפדוריה וססואולו סיימה ב-1:1 ביתי מול ספאל.

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס על הספסל, בוכה בזמן דקת הדומייה לזכרו של דוידה אסטורי. רויטרס
לא עצר את הדמעות בזמן ההומאז' לדוידה אסטורי. ג'יג'י בופון/רויטרס

יובנטוס - אודינזה 0:2

יובה, שהגיעה מעודדת אחרי ה-1:2 מול טוטנהאם שהעלה אותה לרבע גמר ליגת האלופות, המשיכה בקצב המטורף שלה בסרייה A עם ניצחון ליגה 11 ברציפות ו-13 ב-14 המשחקים האחרונים. בעקבות הניצחון, עברה הגברת הזקנה את נאפולי זמנית בטבלה וטיפסה אל המקום הראשון עם שתי נקודות יותר. השער הראשון הגיע בדקה ה-20. פאולו דיבאלה בעט כדור חופשי נהדר מ-19 מטר בערך לחיבורים וקבע 0:1 לביאנקונרי. יובנטוס פספסה הזדמנות לעלות ל-0:2 בדקה ה-38 כשגונסאלו היגואין שוב החמיץ פנדל, דבר שעשה גם במשחק הראשון מול טוטנהאם בשמינית גמר ליגת האלופות. למרות זאת, החלוץ הארגנטינאי הצליח לבשל את השני לחברו דיבאלה בבישול דומה לזה שבישל לו בוומבלי והאחרון השלים צמד וקבע 0:2 ושלוש נקודות.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. רויטרס
דיבאלה עם החגיגה הקבועה שלו/רויטרס

אינטר - נאפולי 0:0

בזמן שיובנטוס לא מפסיקה לנצח, הטוענת לכתר שומטת נקודות מחזור שני ברציפות וכבר לא תלויה בעצמה במאבק האליפות. אחרי ההפסד הביתי 4:2 לרומא, נאפולי הגיעה לסן סירו ולא הצליחה להכניע את סמיר הנדנוביץ'. מאורו איקרדי חזר להרכב של אינטר אחרי היעדרות של כחודש וחצי, אבל הנראזורי בעיקר התגוננו וכמעט עקצו עם נגיחה של מילאן שקריניאר לקורה בדקה ה-48. הבלם שהצטיין ב-0:0 בסן פאולו, שם הפכה אינטר לראשונה העונה ששומרת על רשת נקייה מול נאפולי, הרשים פעם נוספת והחבורה של מאוריציו סארי נותרה מתוסכלת.

צפו בתקציר המשחק

מילאן שקריניאר שחקן אינטר (משמאל) עוצר את לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. רויטרס
שוב חיסל את התקפת נאפולי. מילאן שקריניאר, משמאל, עוצר את לורנצו אינסינייה/רויטרס

קליארי - לאציו 2:2

אנחנו עדיין בשלבים מוקדמים של 2018, אבל צ'ירו אימובילה הציג את מועמדותו לשער השנה עם ביצוע מרהיב בתוספת הזמן שגם הציל נקודה ללאציו. לאונרדו פאבולטי נגח פנימה בדקה ה-28 וניקולה בארלה כבש את השני של קליארי בפנדל בדקה ה-74 מול שער עצמי של לוקה צ'פיטלי בדקה ה-35, אך אז הגיעה הדקה ה-95. פליפה אנדרסון הכניס כדור לרחבה ואימובילה הסיט עם העקב הימנית מ-15 מטרים, בקשת ומעל ידיו של השוער המזנק אלסיו קראניו. שערו ה-24 העונה של אימובילה בליגה, ובוודאות היפה שבהם.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו חוגג שער. GettyImages
שער מהסרטים. צ'ירו אימובילה/GettyImages

גנואה - מילאן 1:0

צפו בתקציר המשחק

ארסנל אמנם עצרה את הריצה של הרוסונרי בליגה האירופית, אבל בליגה מילאן המשיכה ברצף עם ניצחון רביעי ברציפות ושמונה משחקים ללא הפסד שמציבים אותה במקום השישי. בשלוש העונות הקודמות הפסידה מילאן לגנואה במראסי, וגם הפעם הקבוצה המארחת הייתה הראשונה לחגוג, אבל השער של לוקה ריגוני נפסל לאחר צפייה בווידאו וכך התאפשר לחבורה של ג'נארו גאטוזו להכריע בתוספת הזמן. סוסו הגביה מצד ימין והמחליף הפורטוגלי אנדרה סילבה נגח בעוצמה לרשת בדקה ה-94 וחגג שער ליגה ראשון העונה. הגיע הזמן.

אנדרה סילבה שחקן מילאן חוגג. GettyImages
חיכה זמן רב לשער הזה. אנדרה סילבה/GettyImages

משחקים נוספים

בולוניה - אטאלנטה 1:0
לאטאלנטה: מרטן דה רון (83)

ססואולו - ספאל 1:1
לססואולו: חומה בבקאר (31, פנדל), מתאו פוליטאנו (החמיץ פנדל, 45+1), לספאל: מירקו אנטנוצ'י (27)

קרוטונה - סמפדוריה 1:4
לקרוטונה: מרצ'לו טרוטה (6, 37 והחמיץ פנדל - 23), אדריאן סטויאן (23), מתיאס סילבסטרה (עצמי, 85), לסמפדוריה: דובאן ספאטה (70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully