וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטיניו: "יהיה נהדר אם ניימאר יחזור לברצלונה, הדלת פתוחה"

הרכש של הקטלאנים, שמשתף פעולה עם כוכב פ.ס.ז' בנבחרת, התייחס גם להגעתו של ארתור: "יש לו הרבה איכויות". בספרד טוענים: אביו של ניימאר נפגש עם ראשי ריאל, אל חלאיפי ייפגש עם החלוץ

one

מאז ההדחה של פריס סן ז'רמן על ידי ריאל מדריד מליגת האלופות, התקשורת הספרדית מפמפמת את סיפור המעבר האפשרי של ניימאר מצרפת לשורות אלופת ספרד בקיץ הקרוב. לאחר שאיבן ראקיטיץ' אמר שישמח לראות את חברו שב למועדון, הביע גם פיליפה קוטיניו דברים דומים. "אני מסכים עם איבן", אמר הברזילאי. "ניימאר שחקן נהדר, אני משתף איתו פעולה בנבחרת וזו זכות, יהיה נהדר אם הוא יחזור. כמובן שהדלת שלנו פתוחה עבורו".

קוטיניו אף התייחס לברזילאי הנוסף איתו הוא צפוי לשתף פעולה בברצלונה - ארתור: "הוא שחקן נהדר, שיחקתי איתו בנבחרת ויש לו הרבה איכויות. הוא נהדר גם מחוץ למגרש".

עוד בנושא:

פריס סן ז'רמן "מפחדת מעזיבת ניימאר": מאיפה ריאל מדריד תגייס 400 מיליון יורו?
ראקיטיץ' רומז: "אם זה היה תלוי בי, הייתי פותח דלת לניימאר כבר עכשיו"
בספרד מאמינים: ניימאר קרוב מתמיד למעבר סנסציוני לריאל מדריד

שחקני נבחרת ברזיל ניימאר, פיליפה קוטיניו. AP
ישתפו פעולה גם בברצלונה? ניימאר וקוטיניו/AP

ב"אס" פורסם היום כי אביו של ניימאר נפגש עם ראשי ריאל מדריד שביררו עד כמה ריאלית עסקה כזו בקיץ. בפריס כבר הבהירו שלא ימכרו את ניימאר בפחות מ-400 מיליון יורו, אך לא מן הנמנע שהבלאנקוס יהיו מוכנים לשלם את הסכום ההזוי הזה, שנה בלבד אחרי שפריס שברה את השוק ושילמה עבורו 222 מיליון יורו. אביו של ניימאר כבר התבטא ואמר ש"ניימאר מרוצה בפריס סן ז'רמן", אבל בתקשורת הצרפתית מיישרים קו עם התקשורת הספרדית ולא קונים את הדברים האלו.

עוד נטען בספרד כי נאסר אל חלאיפי, הבעלים הלחוץ והמאוכזב של פריס שראה איך ההשקעה שלו בניימאר יורדת לטמיון עם הדחה כואבת בשמינית גמר האלופות, יטוס בעצמו לברזיל וינסה להבין מניימאר מה התוכניות שלו לעונה הבאה. הברזילאי מצידו שומר על שתיקה מוחלטת בנושא ומתרכז בשיקום שלו לקראת המונדיאל כאשר נכון לעכשיו לא ברור מתי ואם בכלל הוא יחזור לפריס, שאומנם הודחה מהצ'מפיונס אך נמצאת בדרך לאליפות קלילה, הרבה בזכות הברזילאי שהספיק לכבוש 19 שערים ולבשל 13 נוספים ב-20 הופעות בלבד בהרכב במדי פריס בליגה.

האם אחרי כמה שנים של חיסכון כלכלי ריאל תשבור את השוק כדי להביא את השחקן הכי גדול בעולם חוץ ממסי ורונאלדו? עוד נראה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. רויטרס
בדרך למדריד? ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully