וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה וגרמיו סיכמו: ארתור יוכל לעבור בקיץ תמורת 39 מ' יורו

אחרי חודשים של מרדף אחר הקשר הברזילאי, הקטלאנים הודיעו שקיבלו מקבוצתו זכות ראשונים לרכוש אותו ביולי. ואלוורדה עדיין חושש מריאל במאבק האליפות, דמבלה "מתחיל לענות למבקרים"

one

ברצלונה הודיעה היום (ראשון) כי הגיעה לסיכום עם גרמיו לגבי הקשר הברזילאי ארתור. לאחר חודשים של מרדף ושמועות על הגעה צפויה של הקשר בן ה-21 לבלאוגרנה, הקבוצות סיכמו שבארסה תוכל להחליט ביולי הקרוב אם היא אכן מעוניינת לרכוש אותו, ואם כן היא תוכל לעשות זאת תמורת 39 מיליון יורו (30 מיליון על ההעברה עצמה ו-9 נוספים בבונוסים למיניהם). ארתור פרץ לתודעה כאשר נבחר לאיש המשחק בגמר גביע הליברטדורס ב-2017, בו זכתה גרמיו.

בינתיים, עם ליאו מסי או בלעדיו - ברצלונה ממשיכה לשלוט ביד רמה בליגה הספרדית, ונמצאת בדרך הבטוחה לזכייה באליפות נוספת. אמש גברו הקטלאנים 0:2 על מלאגה והגדילו את הפער בפסגה ל-11 נקודות למרות שחסרו את הפרעוש, שנסע לשהות עם אשתו שילדה את בנם השלישי. לואיס סוארס כבש ראשון (15), פיליפה קוטיניו הכפיל במהלך מבריק (28), וכעת הקבוצה פנויה לחלוטין לעסוק באתגר האמיתי: משחק הגומלין מול צ'לסי בשמינית גמר ליגת האלופות, אחרי ה-1:1 במשחק הראשון.

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה הקדיש את הניצחון לאב הטרי ליאונל מסי, הודה ש"זו מתנה במיוחד עבורו", ולאחר מכן ניתח: "אחרי שכבשנו פעמיים האטנו את הקצב. אפשרנו למלאגה להגיע למצבי הבקעה והגנו בצורה די אומללה. רציתי שנסיים את המשחק ב-0:3".

עוד בנושא

ברצלונה ניצחה 0:2 את מלאגה, הפער מאתלטיקו צמח ל-11
ריאל מדריד ניצחה 1:2 את אייבר, רונאלדו כיכב עם צמד
זידאן: "רונאלדו שחקן מגלקסיה אחרת", לראמוס "ברח" במכנסיים

ואלוורדה - ולצידו גם אוהדי ברצלונה - ניהלו במהלך המשחק מעקב צמוד אחרי עוסמן דמבלה שפתח בהרכב ושוב הראה שהוא לאט לאט מסיר חלודה אחרי הפציעה שהשביתה אותו לתקופה ממושכת. "דמבלה שחקן צעיר שזקוק לזמן. הייתה לו פציעה קשה וכל העיניים מופנות אליו עכשיו. ברור שבבארסה יש לחץ גדול, אבל היום הוא בו בכבוד ומכאן הוא רק יילך וישתפר. הוא עשה כמה מהלכים מופלאים היום".

למרות שהפער בפסגה גדל אמש ל-11 נקודות, לפחות באופן זמני עד משחקה של אתלטיקו מדריד, ואלוורדה משוכנע שסיפור האליפות עדיין לא גמור (או לפחות כך הוא טוען בפני התקשורת). אמש הוא טען ש"הכל פתוח, ואפילו ריאל מדריד עדיין רצה לאליפות מבחינתי".

כאב הראש של ואלוורדה כעת הוא הגומלין מול צ'לסי בשמינית גמר ליגת האלופות, שלקראתו יש לא מעט סימני שאלה לגבי הסגל. אנדרס אינייסטה פצוע ולמרות שהראה סימנים מעודדים של חזרה לכושר בסוף השבוע, ספק אם יוכל לשחק. ואמש נפגע גם סרג'י רוברטו, מה שיכריח אותו לאלתר בעמדת המגן הימני. "בהחלט יש סיכוי שאנדרה גומס יפתח בעמדה הזו מול צ'לסי. אני חושב שהוא יכול לתפקד בה היטב ולתרום מהאיכויות שלו" הודה המאמן.

שחקן גרמיו, ארתור. GettyImages
יגיע בקיץ? ארתור/GettyImages
תקציר: מלאגה - ברצלונה 2:0. one
ממשיך להרשים. קוטיניו/one

פאוליניו הוסיף ש"לא היה לי קשה להיכנס לנעליים של מסי. ידעתי בדיוק מה עליי לעשות, ואני שמח שהיה לי משחק די טוב. שוב, גם אני מקדיש את הניצחון הזה לליאו, השחקן הטוב בעולם".

איבן ראקיטיץ' הוסיף שבחים על דמבלה, אמר ש"אנחנו מאמינים בו, הוא מלא בכישרון ועוד יוכיח לכל מי שמפקפק בו למה הוא מסוגל. אחרי שהוא יתאקלם פה, הוא יהיה רכש מופלא".

כלי התקשורת בברצלונה פרגנו גם ללואיס סוארס, שהכיבוש שלו אמש סייע לו להגיע לציון דרך מרשים - כיבוש של לפחות שער אחד מול כל אחת מ-25 קבוצות הליגה הספרדית שפגש במהלך הקריירה. "סוארס עשה מסי", נכתב ב"אל מונדו דפורטיבו" על היכולת הטובה של החלוץ, ועל המהלכים המפתיעים שלו עם הכדור. עם זאת, החלוץ האורוגוואי ספג כרטיס צהוב שיגרום לו להיעדר מול אתלטיק בילבאו. כזכור, בשבוע שעבר הוא ניסה בכוח לספוג צהוב כדי להיעדר מול מלאגה, ולא הצליח.

ביניים: בברצלונה מרגיעים את מדריד: אין סיכוי שניימאר יגיע

ומה בנוגע לניימאר? בימים האחרונים רצות לא מעט שמועות על עתידו של הברזילאי של פריס סן ז'רמן, שעשוי לעזוב את פריס, ואחרי הניצחון של ברצלונה, קשר הקבוצה איבן רקיטיץ' נשאל על הנושא. "ניימאר לא אמר לי כלום על חזרה לברצלונה", אמר הקרואטי, "אבל אם זה היה תלוי בי, הייתי פותח את הדלת עבורו עכשיו. אם הייתי צריך לבנות סגל, ניימאר היה תמיד נכלל בו". אגב, ראקיטיץ' נשאל על הבן החדש של שנולד לליאו מסי, ואמר: "זה אומר שיש עוד גאון במשפחה".

עוד בנושא
בספרד מאמינים: ניימאר קרוב מתמיד למעבר סנסציוני לריאל מדריד
פריס סן ז'רמן דורשת מריאל מדריד: 400 מיליון יורו תמורת ניימאר
ב"מונדו דפורטיבו" טוענים: ניימאר מתגעגע לברצלונה, יחזור בקיץ 2019?

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
"אם באתי לכאן, לליגה בלי מסורת, והם שורקים לי בוז, אני לא רוצה להמשיך כאן", אמר לכאורה. ניימאר/רויטרס

כך או כך, אתמול המשיכו השמועות במדריד על מעבר אפשרי של הברזילאי לריאל בקיץ הקרוב, עם הערכות שהבלאנקוס ישלמו עבורו 400 מיליון יורו. ברשת ABC דווח כי החלוץ הבריזלאי אמר לאביו שהוא "לא מתכוון לחזור לפריס סן ז'רמן" אחרי הפציעה שלו, וביקש ממנו להתחיל במשא ומתן עם ריאל מדריד. "אני לא חוזר לפ.ס.ז', זה בלתי הפיך", אמר לכאורה ניימאר, שאפילו מוכן לוותר משכרו כדי לעבור. מה שגרם לניימאר לקבל את ההחלטה היה כשספג שריקות בוז מהקהל של פריס סן ז'רמן אחרי אחד העימותים שלו עם אדינסון קבאני. "אם באתי לכאן, לליגה בלי מסורת, והם שורקים לי בוז, אני לא רוצה להמשיך כאן", אמר לכאורה ניימאר לחבריו ולמשפחתו.

עם זאת, בברצלונה ממהרים לצנן את ההתלהבות של המדרידאים, וב"ספורט" הקטלאני טוענים: "ניימאר הוא פרויקט אישי של השיח' של קטאר", ושהוא ייאבק באופן אישי על השארתו. "הוא לא יעזוב בשביל שום הון שבעולם", כך נטען, מאחר שהשיח' לא מוכן כעת להראות שום סימן של חולשה או פגיעות, במיוחד בתקופה שבה קטאר מקיימת שיחות פוליטיות מדיניות חשובות עם שכנותיה למפרץ. "זה עניין של כבוד", כך נטען.

* עוד טוענים ב"רדיו קטאלוניה": אנטואן גריזמן כבר החל לחפש דירה בברצלונה. המעבר של החלוץ הצרפתי של אתלטיקו מדריד לברצלונה הוא כבר סוד די גלוי, וההוכחה היא שאשתו של גריזמן נראתה בעיר במהלך חיפושי דירה לעונה הבאה, מאחר שהמשפחה רוצה לסגור מוקדם ככל האפשר את הסידורים לנוכח הקיץ העמוס, שכולל את הגביע העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully