וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן דורשת מריאל מדריד: 400 מיליון יורו תמורת ניימאר

בזמן שהכוכב הברזילאי מסרב לעבור את הליך השיקום מהפציעה בצרפת, ריאל ממשיכה לחזר ואל חלאיפי ממשיך להקשות. ב"מונדו דפורטיבו" טוענים: ניימאר מתגעגע לברצלונה, יחזור בקיץ 2019?

עריכת וידאו: מתן חדד

כל הסימנים מצביעים על כך שימיו של ניימאר בפריס סן ז'רמן ספורים. אמש (חמישי) פורסם בכלי תקשורת בברזיל ובצרפת כי ניימאר החליט לעבור חלק ניכר מהליך השיקום מהפציעה שבגינה ייעדר כשלושה חודשים מהמגרשים במולדתו, מה שרק מגביר עוד יותר את המתח בינו לבין ראשי המועדון הצרפתי. הכוכב הברזילאי לא נתן לפ.ס.ז' תאריך יעד בו הוא אמור לחזור לצרפת, ויש הטוענים שישנה אפשרות שכלל לא יחזור לשם עד הפגרה, בה הוא צפוי לעבור לריאל מדריד.

עוד בנושא

ז'ואן גספר: "פיגו היה פחדן שבגד בברצלונה, ניימאר הלך בגלל כסף"
פאסט פוד ובילויים: ברצלונה מודאגת מסגנון החיים של עוסמאן דמבלה
בצרפת טוענים: אונאי אמרי עשוי לסיים את תפקידו בפ.ס.ז' עוד העונה

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
"אמרנו לך שבסוף תישאר עם משחקים מול אמיין". ניימאר/רויטרס

כך או כך, בעלי פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי מתכוון להערים קשיים על המעבר, ולעת עתה לא מוכן לנקוב בסכום המדויק שיגרום לו לוותר על שירותיו של ניימאר. בתקשורת הספרדית דווח הבוקר כי אל חלאיפי העביר לריאל דרך צד שלישי את הסכום שהוא דורש: לא פחות מ-400 מיליון יורו, עבור שחרורו בלבד. כמו כן, צוין כי לפני מספר שבועות נערכה פגישה חשאית בין נציגים של ניימאר לבין נציגים של ריאל מדריד, בה נידונו חלק מהסכומים ומהתנאים שיוצעו לו אם אכן יצטרף לבלאנקוס.

בברצלונה, כך נראה, שמחים לאידו של ניימאר ושל פ.ס.ז'. ב"מארקה" דווח כי כמה משחקני ברצלונה יצרו קשר עם ניימאר בימים האחרונים, והטיחו בפניו: "אמרנו לך שבסוף תישאר עם משחקים מול קון ואמיין, ואז לא תבין מה חשבת לעצמך".

בו בזמן, ב"מונדו דפורטיבו" פורסם כי הכוכב מתגעגע לתקופה שלו בברצלונה ולחבריו לקבוצה לשעבר, ומעוניין לשוב לקאמפ נואו. על פי הדיווח, ניימאר לא ידע כמה חלשה הליגה הצרפתית, ולא מן הנמנע כי יבקש לשוב לקבוצתו לשעבר בסיום עונת 2018/19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully