וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאסט פוד ובילויים: ברצלונה מודאגת מסגנון החיים של עוסמאן דמבלה

בספרד מדווחים שהצרפתי, ששיחק עד כה רק 395 דקות במדי הבלאוגרנה, מנהל אורח חיים בעייתי. במשחק העונה מול אתלטיקו מדריד הוא לא פתח בהרכב, וכשנשלח להתחמם עשה זאת בחוסר חשק בולט

one

הניצחון של ברצלונה במשחק העונה מול אתלטיקו מדריד פתח עבורה פער של שמונה נקודות מהמקום השני, ונראה שצלחת האליפות תעשה בתום העונה את הדרך חזרה לקטלוניה. עם זאת, ולמרות ההגעה לגמר הגביע והתוצאה הטובה במשחק החוץ מול צ'לסי בשמינית גמר ליגת האלופות, ממש לא הכול ורוד בקבוצה של ארנסטו ואלוורדה. בספרד מדווחים היום (שני) כי במועדון מודאגים מאוד מאורח החיים הבעייתי שמנהל עוסמאן דמבלה.

הצרפתי בן ה-20, שהגיע לברצלונה בקיץ כמחליפו של ניימאר תמורת 105 מיליון יורו פלוס בונוסים עתידיים, הוגבל עד כה בשל פציעות ל-395 דקות בלבד במדי הבלאוגרנה. במשחק מול הקולצ'ונרוס הוא נותר על הספסל, וכשנשלח להתחמם הוא עשה את זה בחוסר חשק בולט, שרק הדגיש את סימני השאלה סביבו.

מסתבר שדמבלה מתקשה להתמסר לסגנון חיים ספורטיבי. הוא נוהג לאכול הרבה פאסט פוד וגם נהנה מאוד מחיי הלילה בברצלונה. בנוסף, העבודה שהוריו נפרדו לאחרונה גם היא לא תרמה לקליטה שלו במועדון. בספרד מדווחים גם שמלבד יחסים טובים שפיתח עם סמואל אומטיטי ולוקא דין הצרפתים, דמבלה מתקשה עד כה לתקשר עם יתר חבריו בחדר ההלבשה.

עוד בנושא

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:1 את אתלטיקו מדריד
אינייסטה בספק לצ'לסי, סאול: "מסי גורם לבלתי אפשרי להיות אפשרי"
בדרך לאיחוד? דיווח: "גווארדיולה ינסה להחתים את אינייסטה בקיץ"

שחקן ברצלונה עוסמאן דמבלה, שחקן סלטה ויגו סרג'י גומס. רויטרס
מתקשה לעמוד בציפיות. דמבלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully