וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה בספק לצ'לסי, סאול: "מסי גורם לבלתי אפשרי להיות אפשרי"

קפטן ברצלונה נפצע מול אתלטיקו ועלול להיעדר חודש, הפרעוש שהכריע זכה למחמאות גם מוואלוורדה ("לא נותרו מילים לתאר אותו") וסימאונה: "אם הוא היה שלנו, היינו מנצחים 0:1"

one

ברצלונה עשתה הערב (ראשון) צעד חשוב אל עבר אליפות נוספת, כשניצחה בקאמפ נואו 0:1 את אתלטיקו מדריד מכדור חופשי נהדר של ליאונל מסי (26).

"אני שמח על המאמץ הקבוצתי, זה ניצחון גורלי", אמר סרג'יו בוסקטס בסיום. "ננסה לשמור על היתרון שיש לנו. אנחנו מרוצים מאוד ועייפים, כמו כל קבוצה. היה לנו מסע ארוך אחרי המשחק ביום חמישי, אבל כעת הכל בידיים שלנו. השוער של מסי היה יוצא מהכלל, דרך טובה לחגוג כיבוש 600. הליגה עוד לא גמורה, כי כבר היה לנו יתרון של 12 נקודות, צריך לשמור עליו או להגדיל אותו. נתנו הכל, אז צריך להיות גאים בניצחון הזה".

ארנסטו ואלווארדה הוסיף: "אני כבר לא יודע מה להגיד על מסי יותר, לא נותרו מילים כדי לתאר אותו. אנחנו ברי מזל שהוא איתנו, אין אף אחד כמוהו בעולם. בעבר סבלתי, והיום אני נהנה ממנו. זה היה משחק חשוב מאוד, אחרי התיקו שלנו ביום חמישי, משחק אינטנסיבי והתמודדנו איתו היטב, אבל נותרו עוד הרבה משחקים".

עוד בנושא:

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:1 את אתלטיקו מדריד

עוד זווית לביצוע של מסי:

המאמן המפסיד דייגו סימאונה סיכם: "כבר עשינו את הבלתי אפשרי כשזכינו באליפות, אי אפשר לעשות את זה כל שנה אבל אנחנו לא כל כך רחוקים. מסי הוא שחקן מזן אחר, אם הוא היה לובש את חולצת אתלטיקו מדריד היום, היינו מנצחים 0:1. מה שארנסטו ואלווארדה עשה אחרי עזיבת ניימאר זה גדול, הוא הוכיח שבכדורגל לא רק סגנון אחד עובד".

גם סאול החמיא לפרעוש: "כשהוא רץ מולך, אי אפשר לעשות שום דבר. הוא גורם לבלתי אפשרי להפוך לאפשרי".

החדשות הרעות הגיעו מכיוונו של אנדרס אינייסטה, שנפצע במהלך המחצית הראשונה ועלול להיעדר כחודש. קפטן המוליכה ראשית נפל לא טוב על הצד, חזר לשחק ואחרי זמן קצר שוב סבל מפציעה, הפעם בשריר הירך האחורי. אינייסטה קיבל טיפול בצד המגרש במשך דקה או שתיים והתעקש לחזור למשחק. הוא המשיך לשחק עוד כעשר דקות עד שסימן לספסל שאינו יכול עוד ואז הוחלף על ידי אנדרה גומש בדקה ה-34. הבעיה הגדולה של אינייסטה ושל ברצלונה עכשיו היא שהגומלין מול צ'לסי בשמינית גמר ליגת האלופות (1:1 בסטמפורד ברידג') הוא כבר בעוד עשרה ימים. הקשר צריך עדיין לעבור בדיקות רפואיות, אבל כרגע הוא בספק למשחק. עוד לפני הצילום שעתיד לעבר, נראה אינייסטה מתוסכל מאוד על הספסל, יושב עם הראש למטה ומחזיק אותו בין ידיו ואולי אפילו מזיל דמעה או שתיים.

עוד באותו נושא

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:1 את אתלטיקו מדריד

לכתבה המלאה
אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה. רויטרס
חסר מזל. אינייסטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully