וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאיחוד? דיווח: "גווארדיולה ינסה להחתים את אינייסטה בקיץ"

ב"מירור" טוענים שמאמן מנצ'סטר סיטי עוקב אחרי מצבו של קשר ברצלונה בן ה-33 וינסה לשכנע אותו לפרוש דווקא בפרמיירליג: "אינייסטה עשוי לשקול מחדש את מצבו בעקבות החתמת קוטיניו"

one

האם אנדרס אינייסטה בדרך לאיחוד מפתיע עם פפ גווארדיולה? ב"דיילי מייל" מפרסמים היום (שני) דיווח מפתיע ומעניין שלפיו מאמן מנצ'סטר סיטי מעוניין להחתים בעונה הבאה את הקשר האגדי של ברצלונה שעשוי במקרה כזה לסיים את הקריירה המפוארת שלו דווקא בפרמיירליג. על פי ה"מירור" האנגלי, גווארדיולה עוקב אחרי ההתפתחויות בברצלונה מאז שפיליפה קוטיניו, היורש הטבעי של אינייסטה, עבר לקאמפ נואו מליברפול תמורת 142 מיליון ליש"ט.

אינייסטה גווארדיולה ברצלונה. GettyImages
בדרך לאיחוד? אינייסטה וגווארדיולה/GettyImages

הקשר המחונן בן ה-33 חתם על חוזה לכל החיים עם המוליכה הספרדית באוקטובר 2017, אבל גורמים בספרד מאמינים שהחוזה הזה הוא לא מחייב. אינייסטה, שרשם מעל 700 הופעות במדי הבלאוגרנה, כיכב אצל גווארדיולה בשנות הזוהר של המועדון ופפ ישמח להתאחד איתו לעונה או שתיים למרות שהוא מסתדר לא רע גם בלעדיו בינתיים.

אינייסטה, שזכה בכל תואר אפשרי בברצלונה וגם כבש את שער הניצחון בגמר המונדיאל ב-2010, צפוי לפרוש מנבחרת ספרד אחרי הגביע העולמי ברוסיה ועשוי לבדוק מחדש את מעמדו בברצלונה אחרי הגעתו של קוטיניו. אינייסטה עדיין נחשב לנכס בברצלונה, אך העונה הוא לא השלים 90 דקות כמעט באף משחק ליגה. בקרב מול אתלטיקו ביום ראשון הוא אומנם הוחלף בשל פציעה, אך מעבר למשחק הזה אינייסטה הוחלף ב-16 מתוך 18 המשחקים שבהם הוא פתח בהרכב של ואלוורדה כשמצבו הפיסי מקשה עליו להשלים משחקים שלמים.

גם אם מעבר כזה אכן יתרחש, קשה לראות איך גווארדיולה ימצא מקום לשחקן בקישור שכולל כוכבים כמו דה בראונה, סאנה, סטרלינג, גונדואן ודויד סילבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פיליפה קוטיניו שחקן ברצלונה עורך בכורה כמחליפו של אנדרס אינייסטה. רויטרס
חילופי משמרות? אינייסטה וקוטיניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully