וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ואן גספר: "פיגו היה פחדן שבגד בברצלונה, ניימאר הלך בגלל כסף"

נשיא בארסה לשעבר התייחס למעבר אפשרי של הברזילאי לשורות ריאל מדריד ועל הדרך סגר חשבון עתיק עם הפורטוגלי שעזב את קאמפ נואו בטריקת דלת לטובת הברנבאו בקיץ של שנת 2000

one

המעבר האפשרי של ניימאר מפ.ס.ז' לריאל מדריד ממשיך להעסיק את עולם הכדורגל. הפעם בחר להתייחס לנושא ז'ואן גספר ששימש כנשיא ברצלונה בין 2000 ל-2003. לדברי גספר אי אפשר להשוות בין המעבר האפשרי של הברזילאי לשורות הלבאנקוס לבין זה של לואיס פיגו שהדהים את עולם הכדורגל בשנת 2000 כשחצה את הקווים מברצלונה ישירות ליריבה השנואה ממדריד.

גספר ששימש כנשיא במהלך העזיבה של פיגו סגר חשבון עם הפורטוגלי וירה: "פיגו עזב אותנו בבוגדנות. לא היה לנו זמן לחדש את הקבוצה. הוא היה פחדן שבגד בנו. ניימאר עזב אותנו נטו בגלל כסף. נקודה".

גספר התבטא גם בשורה של נושאים נוספים. לטענתו הוא רואה בבלם הנוכחי של הקבוצה ג'רארד פיקה כמועמד ראוי להתמנות לנשיא המועדון. לדברי גספר: "פיקה יכול להיות נשיא. אני מכיר אותו מאז שהוא היה ילד ואני חושב שהוא מוכיח את עצמו כאיש עסקים מאוד מצליח. אם פרנק בקנבאואר ומישל פלטיני יכולים להיות נשיאים אז למה לא פיקה?"

עוד בנושא
ז'וזה מוריניו: "אם אגלה מה אמרתי לשחקנים יהיו הרבה ביפים בטלוויזיה"
שינויים בליגה האיטלקית: חלון ההעברות קוצר, משחקים יתקיימו בחג המולד
רגע לפני המפגש הגדול מול ריאל מדריד: פריס סן ז'רמן מפנטזת על זידאן

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
נטו בשביל כסף. ניימאר/רויטרס

גספר נתבקש גם להביע דעה על רמת הכדורגל שמציגה ברצלונה כיום ואמר: "ארנסטו ואלוורדה לא שינה את ה-DNA של ברצלונה כי לא הפסדנו אף משחק ליגה איתו. הוא עובד נכון עם השחקנים שעומדים לרשותו. אני מאוד נהנה כשברצלונה מנצחת. אם בארסה משחקת רע ומנצחת, אני הולך לישון שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully