וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני המפגש הגדול מול ריאל מדריד: פריס סן ז'רמן מפנטזת על זידאן

בספרד מדווחים שאל חלאיפי הבעלים של פריס מוכן להציע 100 מיליון יורו ואת דראקסלר לבלאנקוס כדי להביא את המאמן הצרפתי. וגם: מי השחקן שרונאלדו הפציר בזידאן לא לשתפו במשחק הערב

ספורט 1

משחקי הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות מתחדשים הערב (21:45) עם ה-משחק הגדול שבו פריס סן ז'רמן תנסה למחוק פיגור של 3:1 ולהשיג ניצחון שיספיק לה כדי להדיח את אלופת אירופה המכהנת. מקרי או לא, רגע לפני המשחק הכי חשוב של ריאל מדריד העונה, בספרד מתגברים הדיווחים על מועמדותו של זינדין זידאן ללא אחרת מאשר פריס סן ז'רמן בעונה הבאה. ב"מארקה" מדווחים שנאסר אל חלאיפי הבעלים של פריס מוכן לעשות הכול כדי להביא את המאמן שהוביל את הבלאנקוס לדאבל מרשים בעונה שעברה, אך העונה כשל בליגה ובגביע והדחה מוקדמת מליגת האלופות עלולה לעלות לו גם בפיטורים.

עוד בנושא:

ראמוס: "אף פעם לא נמאס לי לנצח". אמרי: "זה משחק העונה שלנו"
פאסט פוד ובילויים: ברצלונה מודאגת מסגנון החיים של עוסמאן דמבלה
בדרך לאיחוד? דיווח: "גווארדיולה ינסה להחתים את אינייסטה בקיץ"

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
בעונה הבאה בפריס? זידאן/רויטרס

ב"דיאריו גול" טוענים שאל חלאיפי רוצה לנצל את הביקור של ריאל בפריס כדי לסגור עסקה במסגרתה הבעלים של פריס יציע 100 מיליון יורו עבור זידאן ואולי גם את יוליאן דראקסלר שחקן נבחרת גרמניה שנמצא על הכוונת של הבלאנקוס. אבל זה לא הכול, לפי הדיווחים אל חלאיפי מעוניין גם בקאסמירו הקשר האחורי של הבלאנקוס, כאשר עסקה כזו יכולה להתבצע רק אם זידאן עצמו יעבור לפריס מאחר שזה לא מוכן לוותר על הנכס הברזילאי שלו, או במסגרת עסקה שבה ניימאר יעשה את הדרך ההפוכה למדריד.

ובינתיים, ב"דון באלון" העיתון הרכילותי הספרדי מפרסמים דיווח מעניין שלפיו רונאלדו הפציר בזידאן שלא יפתח עם איסקו במשחק הגדול מול פריס. לאור הכישלון בליגה וההדחה מהגביע, רק ליגת האלופות נותרה לבלאנקוס ורונאלדו חושש מניסויים של זידאן במשחק הגורלי. איסקו שיחק 90 דקות במשחק הניצחון במחזור החולף מול חטאפה, אך היה החילוף הראשון של זידאן בהפסד 1:0 מול אספניול. הבלאנקוס יעלו ככל הנראה בהרכב הקלאסי וזה אומר עם קרוס, קאסמירו ומודריץ' במרכז השדה כשבחלק הקדמי תחזור לשתף פעולה שלישיית BBC.

מנגד, בפריס בונים על אנחל די מריה הקיצוני הארגנטינאי שנמצא בכושר שיא בתקופה האחרונה ומשום מה לא שיחק במשחק הראשון. די מריה יפתח במקום ניימאר הפצוע לצידם של קבאני וגם אמבפה שהחלים מהפציעה שלו. כרגע יש לאמרי שתי התלבטויות בין דיארה ומוטה במרכז השדה ובין קימפמבה לטיאגו סילבה במרכז ההגנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
איסקו כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
רונאלדו ביקש שלא ישחק? איסקו חוגג/רויטרס

ובינתיים, אוהדי פריס סן ז'רמן ניסו בלילה לעשות ככל שביכולתם כדי לסייע למאמץ של קבוצתם להכניע את ריאל מדריד. מסתבר שכמה מאוהדי הקבוצה התגנבו לפתח המלון שבו לנו שחקני ריאל ופוצצו נפצים כדי להפריע להם בשנתם. האוהדים הצליחו להימלט לפני שהמשטרה תפסה אותם. האם זה יעזור הערב? עוד נראה.

אוהדי פ.ס.ז' חיכו עד 1:30 בלילה כדי לפתוח בחגיגת נפצים וצפירות מתחת למלון של שחקני ריאל

וזו קבלת הפנים שחיכתה לשחקני ריאל בכניסתם למלון אתמול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully