וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: "אף פעם לא נמאס לי לנצח". אמרי: "זה משחק העונה שלנו"

קפטן ריאל מדריד נשמע בטוח בעצמו לקראת הגומלין (שלישי, 21:45, ערוץ 13) מול פ.ס.ז' בליגת האלופות. זידאן: "צריכים להיות מוכנים לבלתי צפוי". מנגד, מאמן פ.ס.ז' דרוך לקראת משחק חייו

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים06/03/2018
פריז סן ז'רמן
  • קבאני (71)
2:1
  • (51) רונאלדו
  • (80) קאסמירו
ריאל מדריד
one

פ.ס.ז' וריאל מדריד יתייצבו מחר (שלישי, 21:45, שידור בערוץ 13) לאחד מרגעי השיא שלהן העונה - למשחק שיכריע את זהות העולה לרבע גמר ליגת האלופות. הבלאנקוס מגיעים לעיר האורות ביתרון של 1:3 מן המשחק הראשון בברנבאו. פ.ס.ז' תיאלץ להסתדר ללא ניימאר הפצוע. מנגד, ריאל מדריד יודעת כי הצ'מפיונס הוא התואר היחיד עליו עדיין נותר לה להיאבק העונה. טוני קרוס ולוקה מודריץ' עדיין סובלים מפציעות ונמצאים בספק למשחק.

מאמן הקבוצה הצרפתית אונאי אמרי נשמע דרוך לקראת המפגש ואמר: "זה משחק העונה שלנו. זה רגע ייחודי לכל מי שאוהב כדורגל בפריס ובצרפת כולה. זו ההזדמנות שלנו לקחת את עצמנו צעד קדימה". בהתייחס להיעדרות של ניימאר אמר אמרי: "כששחקן אחד חסר, זה פותח דלת לשחקנים אחרים. מחר כל השחקנים שלנו יהיו חשובים. גם כאלו שיפתחו בהרכב וגם כאלו שיעלו מהספסל".

עוד בנושא
פאסט פוד ובילויים: ברצלונה מודאגת מסגנון החיים של עוסמאן דמבלה
בדרך לאיחוד? דיווח: "גווארדיולה ינסה להחתים את אינייסטה בקיץ"
יו"ר ההתאחדות האנגלית השווה בין מגן דוד לצלב קרס ונאלץ להתנצל

אונאי אמרי, מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
רגע האמת שלו. אמרי/רויטרס

על מצבם הרפואי של שחקניו אמר המאמן: "אמבפה התאמן כרגיל. כך גם מרקיניוס ווראטי. פסטורה לא התאמן. באבל אני מקווה שהוא יהיה בסגל. אנחנו מקווים שיהיה לנו סגל מלא ככל האפשר".

המגן דני אלבס הוסיף על דברי מאמנו: "זה יהיה קשה כי יש להם איכויות. זה אתגר גדול ויש לנו סיכוי ממשי להעפיל לשלב הבא. חשוב שההיעדרות של נייאמר לא תורגש. אני מדבר איתו כמעט כל יום. אני חושב שיש לנו סיכוי ממשי להעפיל גם כי היינו טובים מהם במשחק הראשון ויצרנו יותר מצבים. זו מוטיבציה אדירה להעיף מהמפעל את האלופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן באימון. רויטרס
קיליאן אמבפה באימון/רויטרס
נאסר אל חלאיפי יו"ר פריס סן ז'רמן עם מקסוול. רויטרס
גם היושב ראש אל חלאיפי הגיע לאימון/רויטרס

מנגד, קפטן ריאל מדריד סרחיו ראמוס אמר: "יש לנו כבוד עצום לפ.ס.ז', אבל אנחנו משוכנעים באיכויות שלנו. אנחנו ננסה לעשות את מה שעשינו במשחק הבית ולהיות ממוקדים באופן מרבי. ניימאר הוא שחקן מסוג שונה והיעדרותו תפגע בהם. אבל אנחנו צריכים להמשיך בשלנו. כקפטן אני אוהב משחקים כאלו ואנסה להעביר את הביטחון שלי גם לחברים שלי לקבוצה. אנחנו חייבים לסיים את המפגש הזה על הצד הטוב ביותר. שחקנים גדולים אוהבים בדיוק משחקים כאלו".

הקפטן של הלבאנקוס המשיך במונולוג ואמר: "אף פעם לא נמאס לי לנצח. אני אוהב לנצח". אני לא לחוץ. יש לי מוטיבציה גדולה ואני בטוח שכך גם לחברים שלי".

אחריו התייצב למסיבת העיתונאים המאמן זינדין זידאן והכריז: "אנחנו צריכים להיות מוכנים לדברים בלתי צפויים. אנחנו צריכים לתת הופעה נהדרת במשך 90 דקות או אולי יותר. זה שניימאר חסר לא משנה עבורנו הרבה. במקומו ישחק שחקן אחר שירצה להוכיח את עצמו. אנחנו יודעים שצריך לסבול כדי להביא תוצאות. הופך להיות מאוד קשה לשחק מול קבוצות צרפתיות. אני משוכנע שקבוצה צרפתית תזכה פעם בליגת האלופות".

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד במסיבת עיתונאים. רויטרס
הוא באמת אוהב משחקים גדולים. סרחיו ראמוס/רויטרס

הרכבי הקבוצות

שופט: פליקס בריך (גרמניה)
אצטדיון: פארק דה פראנס, פריז

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully