וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אם אגלה מה אמרתי לשחקנים יהיו הרבה ביפים בטלוויזיה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד טען שהתבטא בבוטות כלפי שחקניו במחצית ה-2:3 מול קריסטל פאלאס והחמיא: "הודג'סון עשה הכול נכון". מאטיץ': "הראינו אופי". פול פוגבה שוב חוטף, אלכסיס סאנצ'ס עצבני

ספורט 1

מנצ'סטר יונייטד הצליחה לגלות אתמול (שני) הרבה אופי כשחזרה מפיגור ל-2:3 מול קריסטל פאלאס בחוץ במשחק שנעל את המחזור ה-29 בפרמיירליג. אנדרוס טאונזנד (11) ופטריק ואן אנהולט (48) כבשו לזכות הלונדונים, אבל כריס סמולינג (55), רומלו לוקאקו (76) ונמניה מאטיץ' (91) ביצעו מהפך וסידרו לשדים האדומים שלוש נקודות.

נמניה מאטיץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד (מימין) חוגג עם כריס סמולינג. רויטרס
מצא מתי לכבוש את שער הבכורה. מאטיץ'/רויטרס

המספרים

* זו הפעם הראשונה שמנצ'סטר יונייטד חוזרת מפיגור 2:0 לניצחון בפרמיירליג מאז דצמבר 2013, גם אז זה קרה במשחק חוץ, מול האל.

* זו הפעם הראשונה שקריסטל פאלאס מפסידה בפרמיירליג אחרי שהובילה בפער של שני שערים ומעלה.

* קריסטל פאלאס לא הצליחה לנצח את מנצ'סטר יונייטד ב-20 המפגשים האחרונים ביניהן והאריכה את רצף המשחקים הארוך ביותר שלה מול יריבה בודדה.

* יונייטד לא הפסידה לפאלאס ב-18 מפגשי הפרמיירליג בין השתיים עד כה. זה שיא בין שתי קבוצות.

* שער הניצחון של נמניה מאטיץ' בדקה ה-90 היה השער הראשון שהשדים האדומים כובשים בליגה בדקה ה-90 מאז השער של מרכוס רשפורד מול האל באוגוסט 2016.

* קריסטל פאלאס הפסידה בכל תשעת משחקי הליגה מהם נעדר ווילפריד זאהה העונה. מאזן השערים באותם משחקים עומד על 21:3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד (משמאל) צועק על אלכסיס סאנצ'ס. רויטרס
אחד עצבני, השני שוב סופג אש. אלכסיס ופוגבה/רויטרס

כובש שער הניצחון נמניה מאטיץ' אמר אחרי המשחק: "אחרי שספגנו את השער השני היה לנו קשה מאוד לחזור, הראינו אופי ועשינו בדיוק מה שהמאמן רצה שנעשה. הוא אמר לנו במחצית שאנחנו צריכים לעשות יותר ממה שעשינו. אני שמח שהצלחתי לכבוש את שער הבכורה שלי במנצ'סטר יונייטד. אני יודע שכיבוש שערים זו לא העבודה שלי, אבל אני שמח שזה עזר לנו לזכות בשלוש נקודות. אנחנו משתפרים, אבל ברור שאנחנו צריכים לעשות יותר. איבדנו נקודות חשובות מאוד במשחקים הקטנים ואסור לנו להפסיד נקודות כמו במשחק החוץ מול לסטר. אם נצליח לנצח במשחקים האלה, אנחנו יכולים להתחרות על האליפות. יש לנו את האיכות, אבל אנחנו צריכים להיות כנים, צריך יותר. יש בליגה הזו חמש או שש קבוצות שיכולות להתחרות על האליפות".

מאמן השדים האדומים ז'וזה מוריניו הוסיף: "אני חושב שפאלאס ראויה לברכות ומחמאות כי משחק כזה אפשרי רק כשיש שתי קבוצות שמשחקות. אפשר אפילו לומר שזה עם שלוש קבוצות כי השופט רצה לשמור על האינטנסיביות של המשחק. היה משחק פנטסטי. זה היה משחק קשה בשבילי כי הקבוצה שלי עשתה כל כך הרבה טעויות. שיחקנו כדורגל ברמה טובה מאוד במחצית השנייה, אבל עשינו כל כך הרבה טעויות בהגנה. אני לא אוהב שהקבוצות שלי מאבדות את הארגון כמו שקרה היום, אבל היה משחק מדהים וניצחון חשוב מאוד בשבילנו. השער השני שספגנו היה חסר כבוד וילדותי והוא שינה הכול. השחקנים שמרו על גישה מדהימה. חואן מאטה מצא מרווחים ברחבה, מרכוס רשפורד ריווח מאוד את המשחק. אתה תמיד צריך קצת מזל כדי לנצח במשחק בדקות הסיום. לפעמים המנצח הוא זה שראוי למחמאות ולברכות, אבל אני חושב שרוי הודג'סון עשה הכול נכון. אני לא יכול לספר לכם מחצית מהדברים שאמרתי לשחקנים במהלך הפסקת המחצית כי יהיו הרבה ביפים בטלוויזיה. מה שאני כן יכול לומר שזה נגע בעיקר למיקום הטקטי של השחקנים. לחזור מפיגור 2:0 במשחק חוץ נגד קבוצה שנואשת לנקודות זה משהו שנותן לנו תחושה נהדרת".

מי ששוב ספג ביקורת היה פול פוגבה. גארי נוויל אמר עליו: "הוא לא קרוב להיות מספיק טוב כרגע. הדבר הכי חזק אצל פוגבה זו היכולת שלו לשחק עם חופש כאילו הוא משחק בפארק עם החברים שלו, אבל החולשה הגדולה ביותר שלו היא שנראה שהוא משחק עם חברים בפארק. זה כאילו שכל מה שהוא עושה במגרש נועד לסרטונים ביוטיוב או באינסטגרם. זה כאילו זה לא רציני בכלל, כמו בדיחה בשבילו. לא פלא שמוריניו לא נתן לו לשחק בשבועות האחרונים". גם אלכסיס סאנצ'ס, ששוב לא כבש, נראה עצבני ובמהלך המחצית הראשונה נראה צועק על כמה מחבריו לקבוצה על כך שלא חזרו לעמדות שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully