וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בליגה האיטלקית: חלון ההעברות קוצר, משחקים יתקיימו בחג המולד

הנהלת הליגה בארץ המגף החליטה על שורה של שינויים: חלון ההעברות ייסגר ב-18 באוגוסט, יממה לפני פתיחת הליגה. שלושה מחזורים ייערכו בחג המולד בדומה לדגם הבריטי. שינויים גם בגביע

ספורט 1

הנהלת הליגה האיטלקית הודיעה הערב (שני) על שורה של שינויים משמעותיים לקראת העונה הבאה. השינויים המשמעותיים נוגעים לקיצור תקופת מועד ההעברות, כך שהחלון ייסגר יממה אחת לפני תחילת הליגה. במקביל הוחלט לקיים מחזורים בתקופת חג המולד, בדומה לנהוג באנגליה.

העונה בארץ המגף תיפתח ב-12 באוגוסט במשחק הסופר קאפ. המחזור הראשון של הליגה יתקיים ב-19 באוגוסט. חלון ההעברות ייסגר יממה קודם לכן, ב-18 באוגוסט. זאת בניגוד למצב שהיה נהוג עד כה, בו חלון ההעברות נסגר ב-31 באוגוסט, לאחר תחילתה של העונה. גם חלון ההעברות של ינואר עבור הקבוצות האיטלקיות קוצר והוא ייסגר ב-19 בינואר ולא בסוף החודש.

עוד בנושא
ראמוס: "אף פעם לא נמאס לי לנצח". אמרי: "זה משחק העונה שלנו"
זעם בעקבות ההופעה של צ'לסי מול מנצ'סטר סיטי: "אנטי כדורגל, נורא"
המוות של אסטורי: משטרת איטליה חוקרת את האפשרות שמדובר בהריגה

שחקני מילאן חוגגים עם לאונרדו בונוצ'י (במרכז). GettyImages
יצטרכו להסתגל. שחקני מילאן/GettyImages

במקביל החליטה הנהלת הליגה האיטלקית לקיים שלושה מחזורים בתקופת חג המולד. בעונת המשחקים הבאה מחזורים אלו ייערכו ב-22, 26 ו-30 בדצמבר. לאחר מכן תצא הליגה לפגרה עד ה-20 בינואר.

שינוים נוספים נוגעים לגביע האיטלקי. בסיבוב הגביע שייערך ב-13 בינואר הקבוצות המדורגות בהגרלה לא יזכו עוד לארח את המשחקים באופן אוטומטי והמגרש בו ייערך המשחק ייקבע באמצעות הגרלה. בהנהלת הליגה מקווים כי השינויים יגבירו את האטרקטיביות של הכדורגל האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully