וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בעקבות ההופעה של צ'לסי מול מנצ'סטר סיטי: "אנטי כדורגל, נורא"

באנגליה מתחו ביקורת חריפה על סרטון בו נראו שחקני הבלוז לא מתאמצים לחטוף את הכדור במהלך הדקה ה-75. ג'יימי רדנאפ: "צ'לסי נתנה את הנקודות לפני שהתחיל המשחק". נוויל: "בלתי מתקבל"

ספורט 1

בווידאו: תקציר המשחק

ביקורות קשות על שחקני צ'לסי בעקבות התנהגותם במהלך ההפסד 1:0 למנצ'סטר סיטי אתמול (ראשון) במסגרת המחזור ה-29 בפרמיירליג. במהלך הדקה ה-75 התרחשה סצנה מוזרה מאוד בה נראו שחקני מנצ'סטר סיטי מניעים את הכדור במחצית המגרש של הבלוז כששחקני האלופה היוצאת עומדים ומתבוננים בחוסר חשק ואפילו לא מנסים לחטוף את הכדור.

הקליפ בן 18 השניות הפך לוויראלי ברשת ומראה שחקנים כמו ססק פברגאס ו-וויליאן לא מתאמצים בכלל לרדוף אחרי דויד סילבה, אילקאי גונדואן ואולכסנדר זינצ'נקו שמתמסרים ביניהם. כוכבי צ'לסי נראו חסרי כל עניין במשחק או בניסיון להרוויח מחדש את הכדור. כל זה קרה בדקה ה-75 כשנותרו 15 דקות למשחק והתוצאה הייתה 0:1 לזכות צ'לסי בלבד.

ג'יימי רדנאפ, שמשמש כפרשן בסקיי, אמר: "זה היה אנטי כדורגל. זה היה פשע נגד הכדורגל מה שצ'לסי עשתה היום. זה היה כאילו הם לא רצו ללכת קדימה בכלל. צ'לסי נתנה לסיטי את שלוש הנקודות לפני שהמשחק התחיל בכלל". גארי נוויל הוסיף: "צ'לסי הייתה חסרת כל תעוזה. אנחנו רואים מדי מחזור ומדי עונה קבוצות שנאלצות לשחק בצורה הגנתית כי הן פוגשות יריבות עדיפות על פניהן. העברתי ביקורת על ניוקאסל לפני חג המולד כי חשבתי שבחצי השעה הראשונה של המשחק מול סיטי הם לא התאמצו מספיק. אבל זה פשוט נורא מצידה של צ'לסי. זה ממש כך. במובנים של פרמיירליג זה בלתי מתקבל. אין לזה כל קשר לצורה בה היריבה משחקת, אלא רק לכוונה. תראו אותם. כשאני יושב פה בכיסא הפרשן אני הרבה פעמים חושב 'אני טועה או שאולי אני נוקשה יותר מדי?'. אין בי חלק שיכול לצפות בזה ולומר שזה בסדר. זה פשוט לא בסדר".

צפו בתקרית שהרגיזה כל כך

אדן הזאר שחקן צ'לסי. רויטרס
לא ממש היוו יריבה לסיטי. הזאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully