וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מאמינים: ניימאר קרוב מתמיד למעבר סנסציוני לריאל מדריד

תג המחיר שקבעה פריס לשחקן (400 מיליון יורו) ממש לא מרתיע את אלופת אירופה וגם זידאן שלח מסר: "שילמו עליו כבר 222 מיליון והמחירים רק עולים, יש לו מקום בכל קבוצה". בייל ובנזמה יעזבו?

ספורט 1

רק אתמול התפרסמו דיווחים בספרד לפיהם פריס סן ז'רמן תדרוש לא פחות מ-400 מיליון יורו מריאל מדריד עבור כוכבה הגדול ניימאר. סכום מופרך? לא בטוח. ב-"אס" המדרידאי מדווחים היום (שבת) שמעבר של הכוכב הברזילאי לשורות הבלאנקוס בקיץ הוא כבר ממש לא דמיוני וגם מאמן ריאל זינדין זידאן מבין את זה.

עוד בנושא:

פריס סן ז'רמן דורשת מריאל מדריד: 400 מיליון יורו תמורת ניימאר
ז'ואן גספר: "פיגו היה פחדן שבגד בברצלונה, ניימאר הלך בגלל כסף"

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
ברצלונה - פריס - ריאל מדריד? ניימאר/רויטרס

הצרפתי התייחס בעצמו לתג המחיר הזה כשאמר: "רק לפני כמה חודשים שילמו עליו 220 מיליון יורו. ככה מתנהל השוק. אני זוכר כששילמו עליי 72 מיליון יורו לפני כמה שנים זה היה סכום מטורף. כעבור עשור זה קפץ ל-220.. בעוד עשר שנים זה יכול לקפוץ ל-400, אולי אפילו פחות. לניימאר יש מקום בכל קבוצה".

ההתקרבות של ניימאר לריאל, כך על פי ה"אס", נובעת בעיקר בעקבות ההדחה הדי משפילה של פריס בשמינית גמר האלופות מול ריאל מדריד. הברזילאי, שמשתקם לו בברזיל וחושב כבר על המונדיאל, צריך במה גדולה יותר כדי לנשל את מסי ורונאלדו מהתואר של כדור הזהב ומדריד היא במה מושלמת עבורו. מעבר לכך, הבלאנקוס חסכו לא מעט מזומנים בשנים האחרונים כשמאז ההחתימה של חאמס רודריגס ב-2014 תמורת 75 מיליון יורו, הבלאנקוס לא עשו אף רכישה גדולה, כאשר קובאצ'יץ', דנילו, מוראטה ותאו הרננדס היו השחקנים הכי יקרים שהגיעו לברנבאו (30 מיליון יורו).

יש לציין שלניימאר היה סיכום עקרוני בריאל עוד לפני שהצטרף לברצלונה היריבה הגדולה. הניצחון הכפול של הבלאנקוס על פריס באלופות לא רק העלה אותה לרבע הגמר ושמר אותה עם סיכוי לזכות במפעל היוקרתי בפעם השלישית ברציפות, הוא גם קירב אליה את ניימאר - השחקן הכי גדול בעולם שלא קוראים לו מסי או רונאלדו. בזמן שבנזמה מציג יכולת עלובה וגארת' בייל בעיקר פצוע וממורמר, הכוכב הברזילאי הוא המחליף ההולם היחיד עבורם. האם זה יקרה כבר בקיץ 2018? אל תתפלאו אם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully