וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלוורדה: "גומש היה אמיץ כשהודה במה שאמר". אינייסטה בסגל לצ'לסי

אחרי ה-1:1 בסטמפורד ברידג', מאמן ברצלונה מוכן לגומלין מול צ'לסי (ד', 21:45, ערוץ 13): "נצטרך להקדיש תשומת לב מיוחדת לוויליאן". הקשר שנפצע והחמיץ את המשחק האחרון חזר בדיוק בזמן

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים14/03/2018
ברצלונה
  • מסי (3)
  • דמבלה (20)
  • מסי (63)
0
    צ'לסי
    one

    ברצלונה

    אחרי שפספס את המשחק נגד מלאגה בשל לידת בנו, ליאונל מסי חוזר לסגל והוא בוודאי לא יחמיץ עימות כל כך מכריע. עוסמאן דמבלה שפתח בסוף השבוע, עשוי לחזור לספסל, אם כי העניין תלוי הרבה במערך בו ארנסטו ואלוורדה יבחר. פיליפה קוטיניו כמובן לא רשאי לשחק אחרי שכבר לבש את מדי ליברפול במפעל העונה, אך החדשות הטובות מגיעות מכיוונו של אנדרס אינייסטה שנכלל בסגל ואף עשוי לפתוח מול הקישור האגרסיבי והמעובה שצפויים להציב הלונדונים בקאמפ נואו.

    צ'לסי

    באנגליה קיימת תמימות דעים שאנטוניו קונטה יעזוב את צ'לסי בסוף העונה, אבל ההכרעה עדיין לא נפלה, הדחה מחר כנראה תהפוך את ההחלטה לסופית. אלופת אנגליה מגיעה אחרי ניצחון על קריסטל פאלאס וקטיעת רצף התוצאות הלא טובות, אבל היכולת לא מזהירה והיא בהחלט אנדרדוג ביום רביעי. דויד לואיז הפצוע ייעדר וכך גם רוס בארקלי.

    ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. רויטרס
    מוכן לגומלין. ואלוורדה/רויטרס

    קשר ברצלונה סרג'יו בוסקטס אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "יהיה משחק קשה מול קבוצה חזקה מאוד מבחינה הגנתית. ננסה לשלוט במשחק כמה שניתן". על מצבו של אנדרס אינייסטה אמר בוסקטס: "הוא עוזר לנו המון על הדשא ומחוצה לו. הוא תמיד מביא משהו שונה לקבוצה. נראה אם הוא יוכל לשחק רק מחר. אחרי האימון נדע. ברור ש-0:0 היא תוצאה טובה בשבילנו אחרי המשחק, אבל לא במהלכו כי כל שער של צ'לסי אומר שהם במצב של עלייה. נעלה כדי לנצח".

    מאמן בארסה ארנסטו ואלוורדה: "אנחנו מודעים שהפרטים הקטנים הם אלה שמנצחים את סוג המשחקים הזה. התוצאה הנוכחית טובה לנו, אבל יהיה קשה להגן עליה". על היכולת המצוינת של וויליאן, שכבש מול ברצלונה במשחק הראשון, אמר המאמן: "וויליאן כובש הרבה שערים. הוא שחקן שאנחנו צריכים לקחת בחשבון כי יש לו יכולת בעיטה מצוינת. הוא כנראה בכושר הטוב ביותר שהיה העונה".

    ואלוורדה גם התייחס לווידוי החושפני שסיפק אתמול אנדרה גומש, שחקן הקבוצה, שסיפר שהוא עבר "גיהינום" בברצלונה בגלל היכולת החלשה שלו, ושלפרקים לא יצא מהבית בגלל המבוכה והלחץ. "זה היה מעשה אמיץ להודות בדברים שאותם אמר", אמר ואלוורדה, "כל שחקן ומאמן מנסה להסתיר חוסר ביטחון או חולשה, אבל לכולנו יש את זה, ולהודות בזה זה אומץ. אדם צריך להתמודד עם הדברים האלה ולהביט קדימה. אני מכיר את השחקנים שלי, ושוחחתי עמו הרבה פעמים. המאמן תמיד מנסה לעזור בכל צורה".

    היום דובר ברצלונה אמר ש"אנחנו תומכים בהצהרות של גומש ומבינים אותן, מדובר במצב שהמועדון מודע לו, עוקב אחריו ומטפל בו. אנחנו עובדים איתו, יחד עם אנשי מקצוע". ואלוורדה אמר היום על השחקן: "לגונמש יש הרבה איכויות, הוא צריך לכבוש את לב האוהדים, אני בטוח שהשחקנים והואהדים יעזרו לו לצאת מזה".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

    בשיתוף פיטרו

    הרכבי הקבוצות

    קהל: 97813

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully