וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לשמועות? אביו של ניימאר: "העתיד שלו הוא בפריס סן ז'רמן"

ניימאר סניור הכחיש את הדיווחים על מעבר אפשרי של בנו לריאל, אל חלאיפי בילה יום שלם במחיצתו של הכוכב בברזיל והשתכנע כי אין בכוונתו לעזוב, וגם: איך "נייקי" יכולה לשנות את התמונה?

one

עתידו של ניימאר ממשיך להיות הנושא החם של הימים האחרונים בכדורגל העולמי. על אף שהברזילאי פצוע וזקוק לתקופת התאוששות לא קצרה, המאבק על שירותיו לקראת העונה הבאה הולך ומחריף, ומתמקד בעיקר בשלוש קבוצות ענק: ריאל מדריד, ברצלונה ופ.ס.ז' כמובן. למרות הידיעות על כך שסן ז'רמן השלימה עם עזיבתו של ניימאר בקיץ ודורשת עבורו לא פחות מ-400 מיליון יורו, נראה שבעלי הקבוצה נאסר אל חלאיפי רחוק מלהרים ידיים.

אמש (שני) הוא נחת בברזיל לביקור בית אצל ניימאר, ושוחח איתו ועם אביו המשמש סוכנו על האפשרות שיישאר בפריס גם בעונה הבאה. בעקבות השיחה משוכנעים ראשי פ.ס.ז. כי ניימאר יישאר במועדון עד תום חוזהו. ב"מארקה" דווח כי הפגישה בין אל חלאיפי לשחקן ואביו הייתה חיובית מאוד וכי אין בכוונתו של ניימאר לסיים את ההתקשרות עם המועדון הפריזאי. בהמשך הערב חלה עוד התפתחות בסאגה הזו כשאביו של ניימאר אמר כי "העתיד של בנו הוא בפריס סן ז'רמן".

עוד בנושא

פ.ס.ז' "מפחדת מעזיבת ניימאר": מאיפה ריאל מדריד תגייס 400 מיליון יורו?
אנדרה גומש על ה"גיהינום" שהוא עובר בברצלונה: "מביך לצאת לרחוב"
שלשום: אתלטיקו מדריד הביסה 0:3 את סלטה ויגו, גריזמן כבש ובישל

ניימאר, פריס סן ז'רמן, מול נאצ'ו, ריאל מדריד. AP
המאבק נמשך. ניימאר/AP

עם זאת, אחרים מאמינים כי הכוכב הברזילאי לא ימשיך לשחק בקבוצתו הנוכחית וברצלונה וריאל מדריד מנהלות מאבק דו ראשי ביניהן על שירותיו. אנשי ושחקני ברצלונה מרבים להתבטא בנושא בימים האחרונים, ואחרי שראקיטיץ' הצהיר ש"הייתי מאושר לקבל את ניימאר בחזרה" וחברו הטוב פיליפיה קוטיניו הצטרף אליו כשאמר ש"בהחלט יכול להיות נהדר לשתף פעולה", גם דובר ברצלונה ז'וספ ויווס לא הכחיש ואמר הלילה: "ניימאר שחקן מבריק שהיה כאן ארבע שנים והצטיין. כשהוא עזב איחלנו לו את כל ההצלחה שבעולם והשארנו לו דלת פתוחה לחזור, למרות שאנחנו לא בטוחים שזה מה שהוא רוצה כרגע".

אצל ריאל, לעומת זאת, פועלים מתחת לפני השטח וכבר מתחילים לחשוב על דרכי מימון לדרישה האסטרונומית של סן ז'רמן עבור החלוץ - כ-400 מיליון יורו. הבוקר דווח ב"אס" שריאל כבר קיבלה הסכמה עקרונית מחברת נייקי על מימון אחוז ניכר מהעסקה. ניימאר נחשב למותג השני הכי חשוב של נייקי בכדורגל העולמי אחרי כריסטיאנו רונאלדו, ובחברה נחושים לגרום לשניים לשתף פעולה ולנצח בתחרות על דעת הקהל את אדידס, שנותנת חסות לליאו מסי.

"לשלם 400 מיליון יורו עבור ניימאר כבר לא נראה כמו רעיון כל כך מטורף אם נייקי נמצאת בסביבה", נכתב ב"אס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ניימאר עם ליאונל מסי שחקני ברצלונה. GettyImages
מתחת לפני השטח, חברות ההנעלה יוצרות מאבק ביניהם. מסי וניימאר/GettyImages

עוד בספרד

* בכלי התקשורת במדריד מדווחים כי אנטואן גריזמן קיבל החלטה סופית לא לחתום על חוזה חדש באתלטיקו מדריד. בימים האחרונים הודיע החלוץ לראשי הקולצ'ונרוס על החלטתו לדחות את ההצעה המכובדת שקיבל, ככל הנראה מתוך כוונה להצטרף לברצלונה בקיץ או בקיץ הבא. ב"ספורט" הקטלוני אף הרחיקו לכת וטענו כי לגריזמן כבר יש הסכם בעל פה עם ברצלונה, שבגללו דחה את ההצעה מאתלטיקו. ב"דון באלון" טענו כי העסקה למעשה סגורה והחשש היחיד של הנהלת ברצלונה נוגע לאפשרות לפיה ריאל מדריד או מנצ'סטר יונייטד יכנסו לתמונה ויציעו לגריזמן תנאים טובים יותר.

* ב"אל מונדו דפורטיבו" טוענים כי כושרו הנוכחי של כריסטיאנו רונאלדו מקרב אותו ליעד שהציב לעצמו לקראת הקיץ: להפוך לבעל השכר הגבוה בעולם, מעל ניימאר וליאונל מסי. בדיווח נטען כי לאחרונה פגש רונאלדו את נשיא ריאל פלורנטינו פרס והבהיר בפניו פעם נוספת כי כל תרחיש פרט להעלאה משמעותית במשכורת - שתציב את שכרו על סכום אסטרונומי של 45 מיליון יורו - עלולה להוביל לעזיבתו. לשם השוואה, ליאונל מסי מרוויח 40 מיליון יורו בעונה וניימאר 36.8.

עדכון ראשון: 8:06

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד, חוגג. GettyImages
הכושר הטוב שווה הרבה, הרבה כסף. רונאלדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully