וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד הביסה 0:3 את סלטה ויגו, גריזמן כבש ובישל

הצרפתי כיכב והשנייה בטבלה נותרה בלתי מנוצחת בבית. גם ויטולו וקוראה כבשו, הפער מברצלונה צומק לשמונה נקודות. ניצחונות ביתיים לאספניול ואתלטיק בילבאו, 0:2 לוויאריאל בלאס פלמאס

ספורט 1

בווידאו: תקציר ניצחונה של אתלטיקו מדריד על סלטה ויגו

אתלטיקו מדריד צימקה הערב (ראשון) את הפער מברצלונה המוליכה בחזרה לשמונה נקודות, בזכות ניצחון ביתי 0:3 על סלטה ויגו במסגרת המחזור ה-28 בליגה הספרדית. אספניול נחלצה מפיגור וניצחה 1:2 את ריאל סוסיאדד במשחק הצהריים, ויאריאל ניצחה 0:2 בלאס פלמאס ואתלטיק בילבאו גברה באותה תוצאה על לגאנס.

עוד בנושא:
ברצלונה וגרמיו סיכמו: ארתור יוכל לעבור בקיץ תמורת 39 מיליון יורו
פ.ס.ז' מפחדת מעזיבת ניימאר, מאיפה ריאל מדריד תגייס 400 מיליון יורו?
כריסטיאנו רונאלדו מציג: הקאמבק המופלא ש"השתיק את כל המרושעים"

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער, מאחוריו דייגו קוסטה. רויטרס
השווה את מאזנו מהעונה שעברה עם 16 שערי ליגה. אנטואן גריזמן/רויטרס

אתלטיקו מדריד - סלטה ויגו 0:3

הקולצ'ונרוס התאוששו מההפסד לברצלונה במשחק העונה בשבוע שעבר ושמרו על מאזן ביתי נקי מהפסדים בליגה. אנטואן גריזמן המשיך בכושר ההבקעה הנהדר שלו כשהטעה את ג'וני בדקה ה-44 ובעט פנימה. מתוך 11 הבעיטות האחרונות שלו למסגרת בליגה, הצרפתי כבש תשעה שערים. בדקה ה-56 הוא עבר לתפקיד המבשל עם כדור עומק לעברו של ויטולו, שציין את שער הליגה הראשון שלו במדי אתלטיקו. מחליפו אנחל קוראה השתחרר משני שחקני סלטה בתוך הרחבה וחתם את התוצאה בדקה ה-63. אתלטיקו שוב מקדימה את ריאל השלישית בשבע נקודות ומפגרת בשמונה אחרי ברצלונה. סלטה נותרה במקום התשיעי.

ויטולו שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
אחרי שכבש בליגה האירופית, עכשיו גם יש לו שער ליגה ראשון במדי אתלטיקו. ויטולו/רויטרס

לאס פלמאס - ויאריאל 2:0

צפו בתקציר המשחק

ניצחון ליגה ראשון של הצוללת הצהובה באיים הקנאריים מאז ה-1:5 במאי 2001. לאס פלמאס ראתה את לבנטה מנצחת בשבת והייתה נואשת לשלוש נקודות כדי לצמק את הפער מחוף מבטחים לנקודה אחת, אבל ויאריאל, הפעם בתלבושת אדומה, הייתה יעילה יותר בחלק הקדמי ושבה למקום השישי. קרלוס באקה הפציץ פנימה בדקה ה-67 וניקולה סאנסונה האיטלקי הכפיל מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן, אחרי הרחקתו של אלחנדרו גאלבס.

אספניול - ריאל סוסיאדד 1:2

צפו בתקציר

רצף הכישלונות של הבאסקים במשחקי חוץ נמשך גם בקורנייה אל פראט, שם המארחת ביצעה מהפך וחלפה בטבלה על פני יריבתה. וויליאן ז'וזה עקץ במתפרצת בדקה ה-41 והעלה את ריאל סוסיאדד ליתרון, אבל לאו בפטיסטאו השווה מהאוויר אחרי הכנה של אסטבן גראנרו בדקה ה-51. על המהפך היה חתום ג'רארד מורנו, שאמנם החטיא פנדל מול מיגל אנחל מויה בדקה ה-72, אבל היה ראשון על הריבאונד וכבש את שערו ה-12 העונה בלה ליגה.

ג'רארד מורנו שחקן אספניול. רויטרס
רחוק שער אחד מהכמות של העונה שעברה. ג'רארד מורנו/רויטרס

אתלטיק בילבאו - לגאנס 0:2

צפו בתקציר

הבאסקים חיכו למפגש הרביעי בין הקבוצות כדי להשיג ניצחון ראשון, חלפו על פני לגאנס בטבלה וקפצו למקום ה-12. ראול גרסיה היה איש המשחק של אתלטיק בילבאו, כשבדקה ה-10 ניצל יציאה רעה של פיצ'ו קוויאר כדי לנגוח פנימה ובחלוף שבע דקות השלים צמד עם בעיטה חדה אחרי שתחילה ביקש פנדל. צמד ראשון של הקשר בן ה-31 מאז אפריל אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully