וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו מציג: הקאמבק המופלא ש"השתיק את כל המרושעים"

יותר שערים ממסי (בהרבה פחות הופעות), יותר אהבה מהאוהדים, יותר הכרה מהפרשנים: רונאלדו "הגמור" חזר לעצמו בגדול, ובריאל מהללים את האיש ש"מתאושש מכל מכה". וגם: התגובות הקורעות לתקרית השירותים של ראמוס

one

רק לפני כמה חודשים הפרשנים קטלו, ביקרו ואף הספידו את כריסטיאנו רונאלדו, אבל בתקופה האחרונה הוא חזר, ובגדול. בשמונת המשחקים האחרונים הוא כבש 14 שערים ובישל פעמיים, ואמש (שבת) הוא הוסיף צמד והוביל את ריאל לניצחון 1:2 על אייבר. היכולת של ריאל הייתה רחוקה ממבריקה, אבל החדות של הכוכב הפורטוגלי הבלתי נלאה ליד השער שוב עשתה את ההבדל, ושלא במפתיע, הוא גם היה בכותרות אחרי המשחק.

"הכושר המסחרר של רונאלדו נמשך", קראה הכותרת של "אס", בעוד ב"מארקה" הכתירו אותו לשחקן הטוב בעולם ב-2018, "בפער עצום". ואכן, המספרים בהחלט יכולים לאושש את הטענה הזאת. בשקט בשקט, למרות פתיחת העונה הרעה, עומד רונאלדו על 33 שערים בכל המסגרות מתחילת העונה, יותר מליאונל מסי שניצב על 32 (זאת למרות שלרונאלדו שבע הופעות פחות העונה). הארי קיין ניצב בראש עם 35 שערים, ואחריו את המקום השני חולקים רונאלדו, אדינסון קבאני וצ'ירו אימובילה. רק לאחר מכן מגיעים מסי ומוחמד סלאח, עם 32.

נראה שגם אוהדי ריאל, שהחלו לפקפק ביכולות של רונאלדו ולהאמין שהוא אכן מתחיל להישחק ולהתעייף, מבינים את טעותם. "אס" פרסם הערב כי חל מהפך בדעת הקהל של אוהדי ריאל, שרובם חשבו שרונאלדו צריך לעזוב את הבלאנקוס בשנה הקרובה רק לפני כמה חודשים, וכעת רובם המכריע מאמינים ש"הוא צריך להיות כוכב ריאל עד הפרישה, וגם אחריה".

גם שחקני ריאל מדריד היללו את חברם לקבוצה בסיום, כשלוקאס ואסקס מספק מונולוג בשמו: "הרבה דברים מרושעים ולא ראויים נאמרו על רונאלדו בתקופה האחרונה, זה לא הגיע לו, אבל אנחנו מאושרים שהוא כאן איתנו ולא מפסיק לכבוש שערים. לשחק לצד שחקן כזה זה לוקסוס נפלא. הוא מוכיח את עצמו מדי משחק, באמת שכבר אין לו יותר מה להוכיח ולנו נותר רק לקוות שהוא יישאר איתנו המון זמן".

קאסמירו טען ש"רונאלדו תמיד מתאושש מכל מכה. בינתיים אנחנו ממשיכים ליהנות ממחיצתו של הכדורגלן הטוב בתבל. תענוג אדיר לשחק איתו".

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד, חוגג. GettyImages
מי העז להספיד אותו? רונאלדו/GettyImages

חברו הטוב מרסלו הוסיף ש"הביקורות לא משפיעות עליו באופן אישי, ולא עלינו באופן כללי. כשאנחנו נראים טוב כולם מהללים אותנו, אבל זה לא מעניין. זאת עונה מוזרה מאוד, היו משחקים שפשוט לא הופענו אליהם ואחרים שבהם היינו הכי דומיננטיים שיש".

כמו כן, שלח מרסלו ד"ש לניימאר הפצוע ואמר ש"המצב הזה קשה לו מאוד, אני יודע איך הוא מרגיש כי גם אני עברתי פציעה דומה. הוא הולך להיות מתוסכל ועצוב, יהיה לו קשה להתמודד, אבל אני והוא יודעים שהוא יחזור מזה טוב וחזק יותר מאי פעם".

וגם: ברשת לא מפסיקים להסתלבט על סרחיו ראמוס אחרי תקרית השלשול

ככה נראה הפרצוף של השופט הרביעי כשראמוס סיפר שהוא חייב דחוף לשירותים

וזה היה הפרצוף של ראמוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully