וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "גולדן סטייט תעזור לקחת את המשחק שלי לרמה אחרת"

הישראלי נרגש לקראת העונה שבפתח. בבלוג Golden State Of Mind קבעו כי הוא "עשוי לשחק תפקיד ענק בעונה הקרובה". בראיון סיפר: "ההזדמנויות יגיעו". צפו בפורוורד צולף לצד דוראנט

עריכת וידאו: מתן חדד

עומרי כספי ממשיך להתאקלם לחייו החדשים כשחקן גולדן סטייט. בבלוג Golden State Of Mind נכתב כי "עם הקליעה הנקיה שלו, הגיוון שלו בשני צידי המגרש וחוסר האנוכיות שלו, כספי עשוי לשחק תפקיד ענק בעונה הקרובה".

בראיון לבלוג הנ"ל סיפר הישראלי הראשון ב-NBA מדוע העדיף דווקא את האלופה, אף שיכול היה להרוויח סכומי כסף גבוהים יותר בקבוצה אחרת. "להיות באחד הארגונים הכי טובים בעולם, לא רק בספורט, וההזדמנות ללמוד מסטיב קר והצוות שלו, ומהשחקנים שיש פה, זה יעזור מאוד למשחק שלי", אמר. "אני בן 29 עכשיו ומרגיש שבשלב הזה של הקריירה שלי אני רוצה לשים את עצמי במקום בו אוכל לנצח וללמוד מדי יום, ולעבוד קשה. זה יהפוך אותי לשחקן הרבה יותר טוב בעתיד".

"הייתי בקבוצות יותר ופחות טובות. אני אוהב את המשחק והעניין עבורי מעולם לא היה כסף", הוסיף כספי. "הייתי יכול להרוויח יותר בקבוצות אחרות. אני רוצה לגדול כשחקן, רוצה להיזכר בסופו של דבר כששחקן שעשה כל מה שהוא יכול כדי להשתפר. הרגשתי שלהצטרף לקבוצה שמשחקת נכון, עם השחקנים והמאמנים שיש להם, יעזור לי לפתח את המשחק שלי ולקחת אותו לרמה אחרת".

עוד בנושא:

דיווח: דוויין וייד סיכם לעונה בקליבלנד ויתאחד שוב עם לברון ג'יימס
מג'יק ג'ונסון נגד טראמפ: "הוא לא מבין שהשוויון בחברה חשוב"
זה רק ספו: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של מיאמי היט
כרמלו אנתוני: "ווסטברוק הוא הסיבה העיקרית שבגללה הגעתי לת'אנדר"

צפו בכספי צולף לצד דוראנט

על הסגל משופע הכוכבים וההזדמנויות שיהיו לו לקבל דקות משחק משמעותיות אמר הישראלי: "יהיו הזדמנויות לשחק. אולי לא כל ערב, אבל אני צריך להיות מוכן ולהיות החבר לקבוצה הכי טוב שאני יכול. תמיד הייתי חבר טוב לקבוצה".

כספי, שהיה לפני שנתיים בצד השני של אחד המשחקים האיקוניים של קליי תומפסון, עם 37 נקודות ברבע אחד, נשאל על הערב ההוא וסיפר:"מה שאני זוכר זה איך כל הקבוצה שיחקה עבורו. קליי היה בזון, אבל מה שאהבתי זה שכולם עבדו עבורו. צריך הרבה אופי בשביל זה".

על סגנון המשחק שלו אמר הפורוורד: "בשנים האחרונות הייתי יותר קלעי, שחקן שלא לוקח זריקות רעות. אני לא זורק הרבה מחצי מרחק. אני לוקח זריקות פנויות, שלשות או לייאפים".

עוד באותו נושא

עומרי כספי: "לא קורה לעיתים קרובות שהקלע הטוב בעולם מחזיר לך"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully