וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "לא קורה לעיתים קרובות שהקלע הטוב בעולם מחזיר לך"

הפורוורד החדש של גולדן סטייט השתתף במדיה דיי המסורתי, ונזכר בקרב השלשות ההוא מול סטף קרי: "לילה מיוחד". הרכז: "הייתה אווירה מטורפת. כספי מיוחד ומגוון, אמור להשתלב ישר בשיטה"

שחקן גולדן סטייט עומרי כספי. טוויטר, צילום מסך
"מקווה לזכות באליפות". עומרי כספי/צילום מסך, טוויטר

בעוד פחות מחודש, ב-17 באוקטובר, יגיע הרגע הגדול של עומרי כספי. גולדן סטייט תפתח את עונת ה-NBA החדשה עם משחק ביתי מול יוסטון, והפורוורד החדש שלה יגשים חלום ויעשה את הסיפתח שלו במדי האלופה. הלילה (בין שישי לשבת) נערך המדיה דיי המסורתי של הקבוצה לפתיחת העונה, וסיפק הזדמנות לשחקנים הוותיקים והחדשים כאחד להתראיין ולדגמן את מדי הקבוצה. כספי דיבר על הציפיות שלו מהעונה הקרובה ועל קרב השלשות ההוא מול סטף קרי, שנתן את גרסתו לאותו לילה וגם הרעיף מחמאות על הפורוורד הישראלי.

עוד בנושא

עומרי כספי ברשימת השחקנים שמועמדים לחזור לעצמם העונה
אנס קאנטר נגד דוראנט: "תעוף מהטוויטר ותתחיל להתרכז בכדורסל"
עוד מאותו דבר: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של טורונטו ראפטורס

שחקני גולדן סטייט סטף קרי, קווין דוראנט, קליי תומפסון, דריימונד גרין. רויטרס
" רק נצטרך למצוא דרך להתחבר ולגרום לזה לעבוד". קרי עם דוראנט, גרין ותומפסון/רויטרס

"אני מצפה להתחיל להכיר את השחקנים ולשחק", אמר כספי, "שיחקתי בשנים האחרונות מול הווריירס, אני מכיר את השיטה שלהם ואת הצורה בה הם מריצים תרגילים. אני מכיר את החופש שיש להם בצד ההתקפי, וזה יעזור לי להשתלב טוב יותר. זה דומה קצת לשיטה בה שיחקנו עם ג'ורג' קארל בסקרמנטו, ואני מרגיש שאני מסוגל לרוץ ולקבל זריקות טובות, שזה מה שאני צריך לעשות. אני מאוד נרגש. זה חלום שמתגשם לשחק בקבוצה הזו עם השחקנים האלה, ולהיות חלק מהדבר הזה. הייתה לי שנה קשה, שנה מוזרה. שמרתי על אמונה, קור רוח וביטחון. עכשיו אני בווריירס, מקווה לזכות באליפות".

על הלילה בדצמבר 2015, בו התחרה מול קרי מחוץ לקשת וסיים עם תשע שלשות ו-36 נקודות: "הלילה ההוא היה מיוחד. זה לא קורה לעיתים קרובות שהקלע הטוב בעולם מחזיר לך". קרי הגיב: "הייתה אווירה מטורפת. איך שהדברים התגלגלו, לא הרבה קרה עד לסיום הרבה הראשון, ואז לכל אורך הרבע השני השבנו אחד לשני בשלשות, כל פעם אחד מאיתנו קלע, אחת אחרי השנייה. הספסל שלהם התלהב, הקהל שלנו התלהב".

על כספי: "הוא שחקן מאוד מיוחד עם מגוון יכולות. הוא יודע לקלוע שלשות, לזוז בלי הכדור. הוא אמור להשתלב ישר לתוך השיטה שלנו. אני מחכה שייתן לנו בונוס ענק מהספסל. בגלל צורת המשחק שלנו, לפיה כולם נוגעים בכדור ומעורבים, כולם צריכים להוות איום כשהם על הפרקט. עם השחקנים החכמים שלנו, רק נצטרך למצוא דרך להתחבר ולגרום לזה לעבוד".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully