וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני: "ווסטברוק הוא הסיבה העיקרית שבגללה הגעתי לת'אנדר"

כרמלו הוצג בת'אנדר והחמיא לחברו החדש ווסטברוק: "לראות את הנאמנות שלו ואת מה שהוא עושה על המגרש, רציתי להיות חלק מזה". פול ג'ורג': "צירופו של כרמלו לוקח את הקבוצה לרמה אחרת לגמרי"

כרמלו אנתוני, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
אופטימי. כרמלו/AP

כרמלו אנתוני אומר שראסל ווסטברוק היה זה שהלהיב אותו וגרם לו לרצות להגיע לאוקלהומה סיטי. גם הת'אנדר ערכו היום (שני) את המדיה דיי לקראת פתיחת העונה, והודיעו רשמית על צירופו של כרמלו לקבוצה תמורת אנס קנטר, דאג מקדרמוט ובחירת דראפט בסיבוב השני. "אנחנו נרגשים לקבל את כרמלו לקבוצה", אמר הג'נרל מנג'ר סם פרסטי, "בנוסף ליכולת שלו, הניסיון והכישרון הייחודי, כרמלו הוא עוד דמות ושחקן מקצועני שנוסף לסגל שלנו".

גם ראסל ווסטברוק נראה נרגש מהגעתו של כרמלו, שמתווסף גם לפול ג'ורג' שהגיע מאינדיאנה. "לצרף שחקן כמו כרמלו לוקח את הקבוצה לרמה אחרת לגמרי", טוען ג'ורג', "לדעתי, הוא אחד הקלעים הטבעיים והשחקנים הכי טובים שהליגה הזאת ראתה אי פעם. זה תענוד לשחק לידו".

ג'ורג' טוען שהוא לא חושש למצוא את האיזון והקצב הנכון לקבוצה, וטוען שהעובדה שלקבוצה יהיו שלושה קלעים מצוינים תוריד לחץ מההתקפה. "לדעתי אנחנו שלושה שחקנים שונים מאוד, אבל יש לנו מטרה אחת משותפת, וזה לנצח", טוען ג'ורג'.

כרמלו, מה יקרה אם תהפוך לשחקן ספסל?

כרמלו מאמין שהקבוצה תתחבר, גם אם בדרך יהיו כמה מהמורות. "לא רציתי להגיע לכאן כדי להאפיל על ווסטברק או ג'ורג', בדיוק להפך", אמר כרמלו, "אנחנו מנסים לנצח משחקי כדורסל, ונעשה את זה בכל צורה שתידרש. אני אביא את היכולות שלי לקבוצה, בשביל זה הביאו אותי".

לדבריו, ווסטברוק הוא הסיבה העיקרית שהביאה אותו לאוקלוהמה סיטי. "הוא היה חלק גדול מזה, הוא אחת הסיבות העיקריות שבגללו רציתי לבוא לפה", אמר כרמלו על ה-MVP, "לראות את הנאמנות שלו לעיר, למועדון, את מה שהוא עושה על המגרש, רציתי להיות חלק מזה. צירופו של פול ג'ורג' הייתה רק עוד סיבה אחת לרצון שלי להגיע לכאן".

כרמלו, המדורג 25 ברשימת קלעי ה-NBA בכל הזמנים, יודע שאף אחד מהשלושה עוד לא זכה בקריירה שלו באליפות, אבל מאמין ש"זה יכול להשתנות". הוא תיאר את קבלת הפנים שלה זכה בעיר כ"מדהימה", והוסיף: "הגעתי מסיטואציה שבה הייתי על רכבת הרים בניו יורק, במה שלפרקים היה מסעיר מאוד עבורי ועבור משפחתי, ולהגיע לצד ההפוך של זה, ולהרגיש את התשוקה והאנרגיה... בכל פעם שאתה מרגיש נאהב ומוערך, אתה לא יכול להביע את זה במילים".

עוד באותו נושא

אל תשתנו: כך הטריו המלהיב של אוקלהומה סיטי יוכל לדגדג את גולדן סטייט

לכתבה המלאה

ראס, אייקון אופנה

כרמלו טוען ש"תמיד התאמתי את עצמי למצב. אם זה אומר שעליי לצאת למגרש ולקלוע 30, 40, 50 נקודות, אז זה מה שאעשה. אם זה אומר להתאים את המשחק שלי ולהיות קלע ולהביא אספקטים אחרים, אז זה מה שאעשה. אני מתכוון להתאים את עצמי לאווירה. וזו אחת הסיבות שבגללן רציתי להגיע ל-OKC. כי אני רואה את רמת הכישרון שיש בקבוצה הזאת. אני יודע מה ראס יכול לעשות. אני יודע מה פול ג'ורג' יכול לעשות. אני יודע מה האחרים יכולים לעשות. ואני מרגיש שזה המקום שמתאים לי באופן מושלם כדי לעלות למגרש ופשוט לשחק כדורסל, ולעזור לחברים".

החמיישייה החדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully