וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דוויין וייד סיכם לעונה בקליבלנד ויתאחד שוב עם לברון ג'יימס

בארצות הברית טוענים שהגארד הוותיק שסיכם על התרת חוזהו משיקגו העדיף את הקאבס על פני אוקלהומה סיטי, סן אנטוניו ומיאמי ויחזור לשתף פעולה עם חברו הטוב. ירוויח 2.3 מיליון דולר

עריכת וידאו: מתן חדד

דווין וייד סיכם לעונה בקליבלנד, כך דווח הלילה (בין שלישי לרביעי) בארצות הברית. הגארד שהתיר את חוזהו בשיקגו יתאחד עם חברו הטוב, לברון ג'יימס, לאחר שהעדיף את הצעת קליבלנד על פני אלו של באוקלהומה סיטי, סן אנטוניו ואצל האקסית ממיאמי - זאת למרות שהקאבס היו יכולים להציע לו את החוזה נמוך ביותר מבין ארבע הקבוצות - 2.3 מיליון דולר.

צמד הכוכבים זכו יחד בשתי אליפויות במהלך ארבע העונות המשותפות שלהם במיאמי, שם בילה וייד את מרבית הקריירה שלו. בעונה שעברה עזב לראשונה אחרי 14 עונות והצטרף לבולס, שם קלע 18.3 נקודות בממוצע למשחק. יחד עם לברון, הוא יקווה לקרוא תיגר על שאיפות האליפות השנייה ברציפות של גולדן סטייט.

כעת תצטרך קליבלנד לפנות לשחקנה החדש מקום, שכן היא מחזיקה כבר ב-15 חוזים מובטחים. על פי דיווחים, מי שישלם את המחיר הוא קנדריק פרקינס הוותיק.

עוד בנושא

דוויין וייד ושיקגו סיכמו על התרת חוזה, קליבלנד הפייבוריטית לצרפו
מג'יק ג'ונסון נגד טראמפ: "הוא לא מבין שהשוויון בחברה חשוב"
הנאום הסוער של גרג פופוביץ': "המדינה שלנו היא מבוכה לעולם"

דווין וייד, מיאמי היט, מול לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
זכו יחד בשתי אליפויות. וייד וג'יימס/AP

בנושא אחר, ג'ו וארדון מ-Cleveland.Com טוען כי הסיבה שקליבלנד וניו יורק ניקס לא הצליחו לגבש טרייד שהיה שולח את כרמלו אנתוני לקאבס, היא שהניקס דרשו לקבל בתמורה את טריסטן תומפסון. סגנית האלופה לא הסכימה לוותר על הסנטר, שנותרו שלוש שנים לחוזהו, וקיוו להעביר לתפוח הגדול דווקא את אימאן שאמפרט.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully