וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויין וייד ושיקגו סיכמו על התרת חוזה, קליבלנד הפייבוריטית לצרפו

הבולס החליטו להיפרד מהשוטינג גארד הוותיק, שוויתר על 8 מיליון דולר ומבוקש גם אצל אוקלהומה סיטי, סן אנטוניו ומיאמי: "רוצה להילחם על אליפות, צריך למצוא את התפקיד הנכון עבורי"

דוויין וייד, שיקגו בולס. AP
לאן מועדות פניו? וייד/AP

לאחר שכרמלו אנתוני נדד מערבה לאוקלהומה סיטי, השם הגדול הנוסף שיחליף קבוצה ב-NBA בימים הקרובים יהיה דוויין וייד, לאחר ש"פלאש" הגיע עם שיקגו לסיכום על התרת חוזהו. המהלך הזה היה באוויר בשבועות האחרונים, מהרגע שהבולס בחרו לוותר על ג'ימי באטלר ולבנות את עצמם מחדש סביב שחקנים צעירים, וכעת, לאחר שווייד הסכים לוותר על 8 מיליון דולר (מתוך משכורת שנתית של 23.8 מיליון דולר), הצעד התאפשר.

המועמדת המובילה לצרף את השוטינג גארד הוותיק, כך על פי ESPN, היא קליבלנד, שם משחק חברו הטוב לברון ג'יימס. קינג ג'יימס ניסה לגייס את חברו ממיאמי מוקדם יותר הקיץ אך ללא הצלחה, משום שלקליבלנד לא היה מקום תחת תקרת השכר לחוזהו הגדול של וייד.

מועמדות נוספות שהוזכרו הן סן אנטוניו, מיאמי, בה בילה "פלאש" את מרבית הקריירה שלו, וגם קבוצת הכוכבים החדשה שנבנית באוקלהומה סיטי. להיט יהיה הכי הרבה כסף להציע לווייד - 4.2 מיליון דולר, בעוד הספרס יוכלו להציע לו 3.3 מיליון דולר, הקאבס 2.5 מיליון דולר, והת'אנדר 2.3 מיליון דולר.

"הרגשתי שזה הזמן, בגיל 36, אני רוצה להילחם על אליפות", אמר הגארד. "כשהגעתי לפה אמרתי שמדובר בהתגשמות חלום, וההזדמנות היתה נהדרת. אני לא יכול להגיד שלזה ציפינו. המועדון החליט ללכת בדרך אחרת, ואני מכבד את זה. אין לי תלונות. עדיין לא דיברתי עם קבוצות אחרות, אבל יש הרבה מקומות שאסתכל עליהם. הטלפון שלי מתפוצץ כרגע, אני צרך למצוא את התפקיד הנכון. אני עדיין מסוגל לשחק".

מספר שעות קודם לפני שחרורו של וייד, הגיעה שיקגו לסיכום עם ניקולה מירוטיץ' על חוזה לשנתיים תמורת 27 מיליון דולר.

עוד בנושא:

אל תשתנו: כך הטריו המלהיב של אוקלהומה סיטי יוכל לדגדג את גולדן סטייט
פול ג'ורג': "זה מרגיש כמו קבוצה לאליפות, אני נרגש מאוד"

ניקולה מירוטיץ' שיקגו בולס. AP
הוא דווקא נשאר. מירוטיץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully