וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ג'ורג': "זה מרגיש כמו קבוצה לאליפות, אני נרגש מאוד"

שחקן אוקלהומה סיטי נלהב מצירופו של כרמלו אנתוני: "מעולם לא היתה לו יותר מוטיבציה. שלושתנו ביחד, אנחנו הולכים להיות קבוצה מיוחדת". וגם: כל התגובות של שחקני הליגה והממים

הקיץ המשוגע ב-NBA נמשך אמש (שבת), כשאוקלהומה סיטי גנבה לכמה שעות את תשומת הלב הציבורית מהסערות הספורטיביות שחולל דונלד טראמפ, וגנבה במקביל גם את כרמלו אנתוני מניו יורק. הניקס יקבלו בתמורה את אנס קאנטר, דאג מקדרמוט ובחירת סיבוב שני, אנתוני הסכים לעסקה, וישחק בעונה הקרובה עם ראסל ווסטברוק ופול ג'ורג'.

"זה מרגיש כמו קבוצה לאליפות", התמוגג פול ג'ורג'. "אני במקום טוב. אני יודע שראס במקום טוב. לכרמלו מעולם לא היתה יותר מוטיבציה. שלושתנו ביחד, אנחנו הולכים להיות קבוצה מיוחדת. יש פה חבורה צעירה עם הרבה כישרון, מאמן בלתי רגיל וכפי שניתן לראות, הנהלה שתעשה מה שאפשר כדי לשפר את הקבוצה. יש כל מה שצריך כדי להיות מועדון מצוין ולהתמודד על האליפות".

ג'ורג' הוסיף: "לראס ומלו יש מערכת יחסים יותר מלי ולמלו, הם היו יחד בנבחרות ארצות הברית. אני ומלו דיברנו בקיץ והוא אמר - היי, אשמח להצטרף אליכם ולהיות חלק ממה שנבנה אצלכם. אני נרגש מאוד".

עוד בנושא:

כרמלו אנתוני עובר לאוקלהומה סיטי תמורת קאנטר, מקדרמוט ובחירת דראפט
גולדן סטייט לא תגיע לבית הלבן, ספורטאי ארה"ב תוקפים את דונלד טראמפ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נלהב. ג'ורג' עם ווסטברוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

איאן בגלי מ-ESPN טען כי עד אתמול, כרמלו העריך כי קיים סיכוי גבוה שיעבור דווקא לקליבלנד, אך בסופו של דבר גם הוא מצטרף למערב.

המנצח הגדול של הטרייד, אולי של הקיץ כולו, הוא סם פרסטי, שפחות או יותר הפך את קאנטר, קמרון פיין, ויקטור אולדיפו ודומנטאס סאבוניס לפול ג'ורג' וכרמלו אנתוני. כעת המשימה שלו תהיה לעבות את הספסל, והוא כבר החל בה, כשהגיע לסיכום עם טריי ברק על צירופו לעונה הקרובה.

"העסקה הזאת מכניסה את הניקס לתחרות הקבוצה הגרועה בליגה. הם הולכים להפסיד המון משחקים", צייץ איש "וושינגטון פוסט" טים בונטמפס. רויס יאנג מ-ESPN הוסיף: "זו ההחתמה הכי גדולה בתולדות המועדון. מלו היה צריך לבחור לשחק ב-OKC" - זאת בניגוד לפול ג'ורג', שלמעשה הגיע בטרייד ללא אופציה להטיל וטו.

אנס קאנטר פרסם וידאו בו נפרד מאוקלהומה סיטי והאוהדים שכל כך אהב ואמר: "אני לא יודע מאיפה להתחיל. יש לי כל כך הרבה רגשות. אני רוצה להודות לכם. כשאיבדתי את המשפחה שלי ואת הבית שלי, נתתם לי משפחה ובית. המדינה הזו והארגון הזה תמיד יהיו בליבי. אני מבין שזה עסק ולא כועס על אף אחד". לסיום, הוסיף קאנטר בקשה מהקבוצה אותה עזב: "בבקשה תנצחו את הווריירס. בבקשה. אני אצפה, אז בבקשה תנצחו את הווריירס בשבילי".

ואכן, נראה שאחת ממטרות העל של הת'אנדר בטרייד הזה היה להפוך למועמדת מספר אחת להתמודד מול גולדן סטייט במערב. יוסטון אמנם התחזקה בכריס פול, אבל לת'אנדר יש כעת שלושה אולסטארים, וסביר בהחלט שהיריבות מול הווריירס תחודש שוב בגמר הקונפרנס. רוב שחקני גולדן סטייט טרם הגיבו לטרייד, אבל דריימונד גרין, שנחשב גם לחבר קרוב של אנתוני, דווקא כן. בתור חבר, בתור אח, אני שמח לראות שהוא יוצא מסיטואציה שהוא לא רצה להיות בה. בנוגע לשאר הדברים וליריבות שתהיה בינינו לבין הת'אנדר כעת - נתמודד עם זה אחר כך". גרין הוסיף ש"מלו היה צריך לאשר את הטרייד הזה, והוא עשה זאת. אני מכבד את הצעד שלו ובטוח שהוא מאושר במקום החדש".

עוד באותו נושא

כרמלו אנתוני עובר לאוקלהומה סיטי תמורת קאנטר, מקדרמוט ובחירת דראפט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully