וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני עובר לאוקלהומה סיטי תמורת קאנטר, מקדרמוט ובחירת דראפט

טרייד ענק נסגר ב-NBA: הת'אנדר סיכמו מול הניקס על העברתו של כרמלו לשורותיהם. הפורוורד ישתף פעולה עם ה-MVP ראסל ווסטברוק ופול ג'ורג' בקבוצה המסקרנת של דונובן. משחק פתיחת העונה של הניקס: מול הת'אנדר, ב-19.10

כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס. AP
יהיה מעניין במערב. כרמלו/AP

טרייד ענק נסגר הערב (שבת) ב-NBA, כאשר אוקלהומה סיטי ת'אנדר סיכמה מול ניו יורק ניקס את העברתו של כרמלו אנתוני לשורותיה. בתמורה לפורוורד הוותיק יישלחו לתפוח הגדול אנס קאנטר, דאג מקדרמוט ובחירת דראפט, כך דיווח אדריאן ווג'נארוסקי מ-ESPN. הניקס ייפגשו את הת'אנדר במשחק הראשון שלהם בעונה החדשה (19.10).

עוד בנושא

ניקוי אורוות: מה מצפה העונה לניו יורק ניקס החדשה
סערה גדולה ב-NBA. דונלד טראמפ ענה לסטפן קרי: "ההזמנה לבית הלבן מבוטלת". לברון: "יא כלומניק"
גולדן סטייט פותחת עונה, גם עומרי כספי בחגיגה

אנתוני חיפש את דרכו החוצה מניו יורק לאורך העונה האחרונה, אולם סעיף ה"נו טרייד" בו החזיק אפשר לו למנוע כל טרייד שלא התאים לו. לאורך תקופה ארוכה נדמה היה שיוסטון תהיה זו שתנסה להביא אותו, אולם בסופו של דבר סם פרסטי, שכבר הצליח להשיג בתחילת הקיץ את פול ג'ורג' בטרייד מפתיע עם אינדיאנה, עשה את העבודה שוב.

מלו, שהגיע לניקס מדנבר ב-2010, קלע בעונה החולפת 22.4 נקודות וקטף 5.9 ריבאונדים, אולם גם הרבה להתעמת עם הנשיא לשעבר פיל ג'קסון. האחרון אומנם פוטר כבר מהניקס אך למרות זאת, אנתוני בן ה-33 העדיף לעזוב ובסופו של דבר הנשיא החדש סטיב מילס והג'נרל מנג'ר הטרי סקוט פרי בחרו לצאת לדרך חדשה, בלעדיו.

בת'אנדר, מלבד פול ג'ורג', הוא יחבור כמובן ל-MVP של העונה החולפת, ראסל ווסטברוק והטריו הזה ינסה להוביל את אוקלהומה סיטי בחזרה אל צמרת המערב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר עוד כדורים? ווסטברוק וג'ורג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully