וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: תורג'מן צפה בג'רפי ואלחמיד, עשויים לקבל זימון לנבחרת ישראל

15.1.2017 / 10:57

עוזרו של אלישע לוי, שמאמן את בית"ר תל אביב/רמלה ויפגוש את אשדוד בגביע המדינה, הגיע לחזות בשניים לקראת המשחק בספרד. בקבוצה מרוצים ממנגה ולוסיו, ארז'ינה ינחת ועשוי לחתום

יואב ג'רפי שוער מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
במעקב. ג'רפי/לירון מולדובן

בלם מ.ס. אשדוד חאתם עבד אלחמיד ושוער הקבוצה יואב ג'רפי נמצאים תחת המעקב של הצוות הלאומי של נבחרת ישראל. אלישע לוי עוקב כבר זמן רב אחרי השניים ושוקל להזמין אותם להתכנסות הבאה כחלק מההכנות למשחק מול ספרד. אתמול (שבת) הגיע לאשדוד עוזר מאמן הנבחרת עמיר תורג'מן לשם שתי מטרות. הראשונה, לצפות במ.ס. אשדוד אותה יפגוש בשלב הבא של גביע המדינה כמאמן בית"ר תל אביב/רמלה, וסיבה נוספת היא לעקוב אחר אלחמיד וג'רפי כאשר את הבקשה להזמנה של תורג'מן שלחה ההתאחדות לכדורגל.

עוד בנושא:

מכבי חיפה: מולנסטיין מקבל גב. שחר למאמן: בטוח שהמהפכה תצליח
בוזגלו יגיע לוועדת המשמעת. מליקסון: "אי אפשר להתעלם ממה שקורה"
בטורקיה טוענים: עמנואל אמניקה דחה הצעה ממכבי תל אביב
מכבי פתח תקוה תיפגש עם עדן בן בסט: "מאמינים שיחתום אצלנו"

שחקני מ.ס. אשדוד חאתם עבד אלחמיד, טום בן זקן. לירון מולדובן
זימון לנבחרת? אלחמיד/לירון מולדובן

אלחמיד נמצא בכושר מצוין מתחילת העונה. באשדוד טוענים כי הוא השחקן הכי טוב שלהם ומשוכנעים שהוא צריך להיות בסגל הלאומי. ג'רפי פרץ העונה לתודעה אחרי שבעונה שעברה בליגה הלאומית חילק את הדקות בשער עם השוער רועי משפתי. דודו גורש, שפתח במשחק האחרון באלבניה, מושעה מהמשחק הקרוב בשל צבירת כרטיסים צהובים.

בתוך כך, באשדוד מרוצים משילובם של לוסיו ודולי מנגה. המאמן רוני אוואט הסביר אמש מדוע דין דוד הורד לספסל אחרי שכבש את שער הניצחון של אשדוד ביום רביעי במשחק החוץ מול הפועל חיפה. "דין היה מעט פצוע בשריר ביום שישי ולא רצינו לסכן אותו. הוא עוד יפתח בהרבה מאוד משחקים העונה". למרות דבריו של אוואט, ידוע כי הצוות המקצועי מעדיף את מנגה ולוסיו כאשר דוד ינסה ללקט דקות משחק.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט אתמול, הקשר הבוסני פיליפ ארז'ינה ינחת היום בצהריים בארץ במטרה להרשים את הצוות המקצועי ולחתום בשורות אשדוד. מחר ינחת הקשר הברזילאי ויגור עליו קיבלה אשדוד המלצות חמות. אשדוד צירפה את החלוץ הצעיר אבי בוטבול. ביום חמישי חתם השחקן שהיה שייך למכבי חיפה בשורות הקבוצה ויצטרף לקבוצת הנוער בשלב הראשון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully