וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תיפגש עם עדן בן בסט: "מאמינים שיחתום אצלנו"

15.1.2017 / 7:12

אחרי ההצעות לחלוץ מכבי תל אביב וריאן, עליהן פורסם בוואלה! ספורט, המלאבסים רוצים שני ישראלים שישאירו את אדאמוביץ' בקבוצה. המאמן: "תכנית המשחק? ידענו שרואקביציה וקהת לא יכולים לרדוף אחרי אלו"

אדריאן הרבשטיין

בתוך שבוע אחד מכבי פתח תקוה וקובי רפואה ניצחו פעמיים את מכבי חיפה במגרש הביתי שלה. אחרי ההדחה מהגביע, רפואה הוכיח שוב שהקבוצה שלו שנבנתה עם תקציב של 22 מיליון שקל, לפחות עד עכשיו, טובה יותר מהירוקים ובמועדון סיפרו כי עוד לפני הניצחון 0:2 אמש (שבת), המאמן היה בטוח שינצח את המשחק. "לפני שקיבלנו את ההרכבים, היינו בטוחים שסאן מנחם יפתח בהרכב. ברגע שראינו שקהת פותח רפואה חייך, הוא אמר לנו: ברגע שסאן לא שם, אין מי שירדוף אחרי אלו. הוא שינה מעט את התכנית ואמר לנו שינצח את המשחק", סיפר גורם במועדון.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, המועדון פנה לעדן בן בסט ואיסמעיל ריאן. בניגוד לריאן, איתו המשא ומתן תקוע ("הוא רוצה לבוא, אבל לא נשלם כסף ושחר יודע את זה") במועדון ייפגשו עם בן בסט במטרה לסגור עימו כשגורם בכיר בקבוצה אמר: "ננסה לסגור איתו עד יום שני". אם רפואה יצליח להחתים שני ישראלים, הוא ישקול להשאיר את ננאד אדאמוביץ' בקבוצה, זאת אחרי שבמועדון כבר הגיעו להחלטה להיפרד מהסרבי.

עוד בנושא:

בפעם השנייה תוך שבוע: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:2 את מכבי חיפה
מכבי פתח תקוה: עדן בן בסט מתקרב, המו"מ עם איסמעיל ריאן תקוע

ג'ורדי קרויף עם עדן בן בסט מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יצליחו לסגור? בן בסט/ברני ארדוב

רפואה, שבמעודון מתכוונים להציע לו להישאר לעונה נוספת לקראת סיום העונה הנוכחית, סיפר בסיום כיצד הצליח להכריע את המשחק. "יש לנו קבוצה מצוינת שמשחקת כדורגל התקפי מתחילת העונה. לא פשוט לבוא לכאן שבוע אחרי שבוע ולנצח. אבל הפעם, ידענו את נקודות החולשה של מכבי חיפה", סיפר המאמן. "ידענו שהתקפית חיפה טובה, שיש לה שחקנים איכותיים כמו ורמוט, קהת, עוואד וניקיטה אבל הגנתית ידענו שנתפוס אותם במצב של שניים על אחד. לא רואקביציה ולא קהת יכולים לרדוף אחרי אלו. נקודות החולשה שלהם היו באגפים. ידענו גם שהלחצים יהיו אחרים. ידענו הלחץ של חיפה עצום, שאם לא יבקיעו ואז הוא יעשה חילופים התקפיים. זה יכל להיגמר עם שלושה וארבעה. שהתכניות עובדת אתה מאמן טוב ושלא עובדת אתה לא טוב. אני מאוד שמח שהפעם היא עבדה". רפואה נשאל על המטרות של הקבוצה אמר: "אבי לוזון רעב ויש לו פנטזיות אדירות. אנחנו רוצים להיצמד לצמרת הגבוה ונמצאים שם המון זמן".

גיא מלמד נשאל על הכושר הטוב בו הוא נמצא (ארבעה שערים בחמישה משחקים) והאם זאת עונת הפריצה שלו בקריירה: "ללא ספק שלשלם אני חותר. פתחתי את העונה לא הכי טוב, אבל האמנתי ועבדתי קשה. בעונה שעברה הרגשתי שזאת תהיה עונת הפריצה שלי, אבל אחרי ששה שערים נפצעתי (במהלך פגת החורף, א"י). אני שמח שהעונה זה מצליח, אישית וקבוצתית".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully