וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: עדן בן בסט מתקרב, המו"מ עם איסמעיל ריאן תקוע

14.1.2017 / 20:36

המלאבסים מחכים לשחרור ממכבי תל אביב עבור החלוץ שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, שחקן חיפה יגיע רק אם יושאל בחינם כשבמקביל נמשך המו"מ עם זגורי. רפואה: "גאה בשחקנים"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: שמרית גולדשטיין

מכבי פתח תקוה שוב עלתה הערב (שבת) למקום השני בליגת העל, הפעם אחרי 0:2 בחוץ על מכבי חיפה. בדיוק כמו במשחק הגביע לפני שבוע בדיוק, הקבוצה ממלאבס שוב נהנתה משערים של גיא מלמד וננאד אדאמוביץ' והיא עם 10 נקודות מ-12 האחרונות.

בקבוצה ממשיכים לחפש אחר חיזוק. עדן בן בסט, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מתקרב למועדון שעה שהמלאבסים ממתינים לשחרור ממכבי תל אביב, בעוד המשא ומתן עם איסמעיל ריאן תקוע. שחקן מכבי חיפה יגיע רק אם יושאל בחינם. גם המשא ומתן עם ישראל זגורי נמשך. במידה ושניים מהשלושה יגיעו, "אדאמוביץ' לא יעזוב", אמר גורם במכבי פתח תקוה.

מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. אדריאן הרבשטיין
מחמאות לשחקנים. רפואה/אדריאן הרבשטיין

המאמן קובי רפואה סיכם: "אני מאוד שמח מהניצחון הזה וגאה מאוד בשחקנים האלה שכל פעם מפתיעים אותי מחדש. לא פשוט לבוא לפה אחרי הניצחון בגביע ולנצח שוב. זו עדיין מכבי חיפה ועדיין יש פה אצטדיון וקהל מדהים. למכבי חיפה יש שחקנים איכותיים, אבל ידענו שבאגפים תמיד יהיה לנו יתרון של שחקן, שהמגנים תמיד יהיו חופשיים כי רוקאביציה, ורמוט וקהת לא יכולים לרדוף אחרי דור אלו. אני שמח שזה עבד".

רפואה נשאל על האם הקבוצה שלו יכולה להיאבק על האליפות והשיב: "אליפות? הפועל באר שבע תזכה בוודאות. כמובן שאנחנו רוצים צמרת גבוהה, אבל אתם מכירים את אבי לוזון. לפעמים יש לו פנטזיות אדירות".

ננאד אדאמוביץ' שכבר נראה בדרך החוצה לקבוצה, פתח הערב, כבש שער שני בתוך שבוע והיה מאוד דינמי. רפואה אמר: "אולי אתם אמרתם שהוא עם רגל וחצי בחוץ, אף אחד עדיין לא עוזב. כמובן שאנחנו רוצים להתחזק ובודקים דברים ושחקנים נוספים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:2 את מכבי חיפה בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully