וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה רוצה ישראלי בכיר, רפואה עושה מהפכות

9.12.2016 / 9:45

מונרוי יערוך בכורה בהרכב במקום אדאמוביץ', קאניוק ומלמד יחזרו ל-11 באשדוד. אחרי שפנו לדמארי שמחכה לחיפה, במועדון ממתינים לשחרורים מהגדולות. בן בסט יקבל פניה אם ישוחרר

אחרי שהשיגה שלוש נקודות בלבד בארבעת המשחקים האחרונים, במכבי פתח תקוה ינסו לכפר על המשחקים האחרונים בעזרת ניצחון באשדוד ביום ראשון. קובי רפואה נמצא עדיין מרחק של נקודה אחת ממכבי תל אביב שבמקום השני, אבל בעקבות התוצאות האחרונות הוא מתכנן שינוי בהרכב שפתח במשחקים האחרונים.

בהגנה המאמן לא מתכנן שינויים, אבל בקישור דווקא כן: גידי קאניוק שחוזר מהרחקה יחליף את לירוי צעירי, אייטור מונרוי שמגלה יכולת טובה באימונים יקבל את חולצת ההרכב במקום ננאד אדאמוביץ' המאכזב (כפי שפרסמנו, הסרבי צפוי ללכת הביתה). זאת תהיה הופעת בכורה של הספרדי בהרכב העונה. גם בהתקפה רפואה מתכנן שינויים: גיא מלמד ישחק באגף במקום עוז פרץ, בעוד שהוא מתלבט האם להשאיר את לירן רוטמן, שתורגל אתמול בהרכב, או לפתוח ברגע האחרון עם מוחמד כליבאת שסופסל במשחק האחרון בגלל סיבות מקצועיות.

כפי שכבר פרסמנו בעבר, במועדון חולמים להתחזק בשחקן ישראלי או זר בכיר בחלון ההעברות בינואר וכבר פנו לעומר דמארי, שכרגע מעדיף את ההצעה של מכבי חיפה. במועדון לא פוסלים אפשרות שיגיע לקבוצה שחקן ישראלי בכיר. גם עדן בן בסט נמצא ברשימות של הלוזונים. במועדון משוכנעים שאם ישוחרר ממכבי תל אביב תמורת פיצוי הוא יסכים להגיע, אם כי עדיין לא נעשתה פניה לשחקן. פיראס מוגרבי עדיין לא שוחרר ממכבי חיפה, אך יגיע רק אם זאת תשתתף בשכרו. "כרגע אנחנו מחפשים זר איכותי, אבל אם אחד מאלה יוכל להגיע, נשמח לוותר עליו", אמרו במועדון.

גידי קאניוק מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
יחזור מהרחקה. קאניוק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully