וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטורקיה טוענים: עמנואל אמניקה דחה הצעה ממכבי תל אביב

לפי הדיווחים, סגנית האלופה הציעה לחלוץ פנרבחצ'ה 700 אלף יורו לעונה, אך הוא סירב. לא מן הנמנע שסוכניו עושים שימוש בשם של מכבי תל אביב כדי לקדם את העברתו לקבוצה רוסית

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

על פי דיווחים בטורקיה, עמנואל אמניקה דחה הצעה של מכבי תל אביב אחרי שזו כבר הגיעה לסיכום עם פנרבחצ'ה בנוגע אליו. בדיווחים נכתב שסגנית האלופה הישראלית קיבלה רשות לנהל מו"מ עם החלוץ הניגרי והציעה לו 700 אלף יורו לעונה, אך הוא דחה אותה.

אמניקה נמצא על הכוונת של כמה קבוצות בכירות ברוסיה ולא מן הנמנע שגורמים שמעוניינים לקדם את העסקה, השתמשו בשם של מכבי תל אביב כדי להעלות את המחיר או הדרישות שלו. המנהל המקצועי של הצהובים, ג'ורדי קרויף, הבהיר לאחרונה שווידאר קיארטנסון לא יעזוב והאיסלנדי גם נמצא בכושר טוב לאחרונה, כך שקשה לראות חלוץ יקר כמו אמניקה נוחת בקרית שלום. אמניקה אמנם יכול לשחק גם בכנף, אבל הוא פחות מתבלט בעמדה הזו מאשר בחוד.

אמניקה בן ה-29 הוא אחד מהחלוצים האפריקאים הבולטים בשנים האחרונות. לאורך הקריירה שולמו עליו כ-37 מיליון יורו ומלבד פנרבחצ'ה הוא שיחק בין היתר גם בספרטק מוסקבה ו-ווסטהאם. בעונת 2013/14 כבש 15 שערים בכל המסגרות וסייע לפנרבחצ'ה לזכות בדאבל בטורקיה. בנבחרת ניגריה הוא רשם 37 הופעות והבקיע 9 שערים.

עוד בנושא:

שוטה ארבלדזה פותח הכול בראיון, חלק א'
שוטה ארבלדזה פותח הכול בראיון, חלק ב'

עמנואל אמניקה, שחקן נבחרת ניגריה. רויטרס
אמניקה במדי נבחרת ניגריה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully