וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מאור בוזגלו יזמין את הקבוצה לארוחה

15.1.2017 / 16:45

אחרי פגישה טעונה שארכה כארבע שעות, הוחלט כי השחקן גם ישוחח באופן אישי עם ברק בכר כדי שהשניים ישימו את המשקעים מאחוריהם. עוד לפני כן, בבאר שבע טענו כי לא קיבלו הצעה

אתר רשמי

בהפועל באר שבע חגגו אתמול (שבת) את הניצחון על בני יהודה, אבל בצל החגיגות שיחת היום עוסקת עדיין במאור בוזגלו. קשר הפועל באר שבע הגיע היום לוועדת המשמעת, אותה ניהלו אסי רחמים והסמנכ"ל עידו בר נתן, בנוכחות נציג ארגון השחקנים ניר אלון ונציגו של בוזגלו עורך הדין טל שגב. בתום ועדת המשמעת שארכה כארבע שעות נקבע כי הקשר יזמין את הקבוצה לארוחה.

בין היתר סוכם כי בוזגלו עם ברק בכר באופן אישי והשניים ישימו את המשקעים מאחוריהם כדי שיישאר עד סוף העונה. הפגישה הייתה טעונה בהתחלה, אך עם זאת התארכה והתחממה. בוזגלו לא התנצל באופן ספציפי אך אמר: "אם מישהו נפגע, לא התכוונתי לפגוע".

עוד בנושא

הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את בני יהודה
ברק בכר: "אמרו לנו לא לדבר על בוזגלו"

מאור בוזגלו הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יזמין את החברים לארוחה. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

"אני רוצה למסור למאור המון מזל טוב, אבל בקבוצה אסרו עליי להתייחס לנושא הזה", אמר מאור מליקסון שכבש אתמול. "אני לא חושב שהיה לחץ במועדון בשבוע האחרון. אי אפשר להתעלם מכל מה שקורה מסביב אבל כשעלינו למגרש התרכזנו רק בניסיון לנצח".

עסקת העברתו של ניב זריהן, שעליה פורסם לראשונה בוואלה ספורט, תושלם כנראה עד מחר כשהשחקן יחתום לארבע וחצי שנים במועדון. באר שבע עוקבת אחר מספר שחקנים גם לעמדת הקישור האחורי. אחד מהם הוא קשר רעננה, בן בנימין. עיכוב נרשם בהחתמת ויליאם סוארס, שעדיין לא קיבל אישור להגיע לישראל. במועדון מעריכים שלקראת אמצע השבוע סוארס יגיע על מנת לחתום בקבוצה.

מליקסון סיכם את המשחק כשאמר: "ירדה לנו אבן מהלב, היו הרבה אמוציות עד הגול. הכי חשוב שניצחנו ופחות חשוב הגול הזה. לקח לי קצת יותר זמן לחזור ממה ששיערתי. אני לחזור לכושר שבו הייתי לפני הפציעה. אנחנו משתדלים לא להסתכל על הטבלה בשלב הזה. לא יודע אם השינויים המקצועים השפיעו כי זה לא תלוי בנו".

עדכון ראשון: 09:26

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

להימור ליחצו על ADD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully