וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "המחצית השנייה הייתה מהיותר טובות שלנו העונה"

מאמן הפועל באר שבע נשמע מסופק אחרי הניצחון: "הגענו למצבים וידענו שזה יגיע". מליקסון: "סיפור האליפות רחוק מלהיות גמור, אמרו לנו לא לדבר על פרשת בוזגלו". יחזקאל: "בוודאות נישאר בליגה"

צילום: ברני ארדוב, עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע עשתה הערב (שבת) צעד נוסף לקראת תואר אליפות שני ברציפות. הקבוצה של ברק בכר גברה 1:2 על בני יהודה בזכות שערים של מאור מליקסון ובן שהר שסידרו מהפך לאחר שער עצמי מוקדם של בן ביטון. האלופה שמרה על פער 10 נקודות ממכבי פתח תקוה, אותה היא תפגוש במחזור במשחק שצפוי להיות קשה יותר מבחינתה, אך ברק בכר בוודאי ישמח לראות את קבוצתו משחזרת את היכולת של המחצית השנייה.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר עם מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. ברני ארדוב
שוב מנצח. ברק בכר/ברני ארדוב

ברק בכר אמר לאחר המשחק: "כשמנסים והכדור לא נכנס זה מתסכל, אבל הראינו אופי. שיחקנו חכם, הגענו למצבים וידענו שבסופו של דבר זה יגיע. פתחנו טוב את המשחק, אפשר לקבל גול. יצרנו מצבים והיינו יכולים להשוות כבר במחצית הראשונה. המחצית השנייה הייתה אחת היותר טובות שלנו העונה". על פרשת מאור בוזגלו: "מעדיף לא להתייחס לנושא".

על המפגש במחזור הבא מול מכבי פתח תקוה: "מדובר בקבוצה מצוינת. אף משחק לא קל, גם מול בני יהודה היה מאוד קשה. לא מצפים לאף משחק קל, בטח שמכבי פתח תקוה שבכושר פנטסטי תעשה לנו חיים קשים".

מאור מליקסון: "אני שמח על השער שלי, לקח קצת זמן אבל זה קרה. אני לא חושב שאני צריך להוכיח את עצמי, אני עובד קשה ומה שהמאמן מחליט מקובל עליי. נכנסנו לפיגור מוקדם, אבל ידענו איך לצאת מזה הרבה בזכות הקהל. סיפור האליפות ממש לא גמור, יש לנו עוד משחקים מול מכבי תל אביב ואנחנו לא מסתכלים יותר מדי קדימה".

ניסן יחזקאל: "הגענו לאצטדיון הכי ביתי. דגדגנו קצת, עמדנו יפה. החבר'ה נתנו פייט טוב, אבל אם היינו לוקחים פה נקודות זה בונוס. ראיתי כבר חכמים ששיחקו פה פתוח וחטפו חמישיות ושישיות. אי אפשר ללחוץ גבוה ולנסות לנצח מהתחלה. ספגנו שער במצב נייח, אבל מגיע לבחורים שלי כבוד על המאמץ. הסגל הזה לא יספיק אנחנו צריכים להתחזק ונתחזק בעוד שניים או שלושה שחקנים לדעתי. בוודאות, בני יהודה תישאר בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חגיגות מוצדקות בבאר שבע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully