וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: הקשר הבוסני פיליפ ארז'ינה ינחת להתרשמות

14.1.2017 / 19:05

השחקן בן ה-24, שנמצא ללא קבוצה אחרי ששוחרר בחודש שעבר מטיצ'י הפולנית, יגיע במטרה לחתום. יוסי מזרחי קיבל המלצה חמה מהאריס מדוניאנין. מיקי סירושטיין סובל משבר באצבע

צילום מסך

בווידאו: צפו בביצועיו של פיליפ ארז'ינה

פיליפ ארז'ינה, שחקן סגל נבחרת בוסניה, ינחת מחר (ראשון) בישראל לצורך התרשמות במ.ס. אשדוד, כך נודע לוואלה! ספורט. הקשר בן ה-24 נמצא כרגע ללא קבוצה, אחרי ששוחרר בחודש שעבר מטיצ'י הפולנית (ליגה שנייה). ארז'ינה הספיק ללבוש את מדי נבחרתו פעם אחת בחודש יוני האחרון, אז שיחק לצד האריס מדוניאנין בטורניר קירין מול יפן. בקיץ עבר ארז'ינה מזריניסקי הבוסנית לטיצ'י, אך לא התאקלם בפולין והתיר את חוזהו. המנהל המקצועי יוסי מזרחי שוחח עם מדוניאנין, אותו אימן במכבי תל אביב, וקיבל ממנו המלצות חמות על הקשר.

מיקי סירושטיין שחקן מ.ס. אשדוד פצוע. לירון מולדובן
מיקי סירושטיין ברגע הפציעה/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד סיימה הערב ב-0:0 את המשחק הביתי מול הפועל כפר סבא, ופרט לתחושת האכזבה בעקבות ההחמצות הרבות של לוסיו והחברים, היו לה צרות נוספות. מיקי סירושטיין וטום בן זקן נאלצו לנטוש את המשחק בשלב מוקדם מאוד, כאשר סירושטיין, שעלה ברגע האחרון אחרי שהתגבר על מחלה, סובל משבר באצבע.

המאמן רוני אוואט אמר בסיום: "המחצית השנייה הייתה המחצית הכי טובה שלנו העונה. שיחקנו כדורגל טוב ושוטף דרך האגפים, הגענו להרבה מצבים וחבל שלא יכולנו לנצל את זה. אספנו נקודה, אבל חבל שלא יותר. בדקה ה-20 כבר היינו אחרי שני חילופים וזה הגביל אותנו כשרצינו לעשות חילוף התקפי לקראת הסיום. ראינו את ההבדל שלוסיו ומנגה עושים, קינדה עשה משחק טוב ואנחנו עם הפנים קדימה. אנחנו נשארים צנועים, יש לנו עוד דרך ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully