וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה ביום כיפור: ארגנטינה בצרות, ברזיל וגרמניה בדרך לרוסיה

האלביסלסטה הובכו בבית במוק' המונדיאל, שתי האימפריות דווקא ניצחו בקלות. וגם: שערורייה בטניס, נבחרת ישראל הצעירה מאוכזבת, שון דאוסון שיחק ואנתוני דייויס נפצע בבייג'ינג ועוד

שחקני נבחרת ברזיל חוגגים עם גבריאל ז'סוס. AP
בקצב הסמבה. ברזיל חגגה הלילה/AP

יום הכיפורים מאחורינו ובמהלך 24 (וקצת) השעות האחרונות, עולם הספורט לא עצר כמובן וסיפק לא מעט סיפורים ואירועים. הנה סקירה של כל ההיילייטס.

seperator

מוקדמות המונדיאל

אירופה:

המחזור השלישי של שלב הבתים הגיע לסיומו אתמול עם תשעה משחקים. במוקד: גרמניה שוב לא התקשתה, הפעם עם 0:2 על צפון אירלנד והיא במאזן מושלם. אנגליה נזקקה להופעה הירואית של ג'ו הארט כדי לחלץ 0:0 בסלובניה. סן מרינו מתחה את נורבגיה אך לבסוף הובסה 4:1 ואילו אזרבייג'אן (0:0 בצ'כיה) ומונטנגרו (0:1 בדנמרק) רשמו תוצאות מצוינות. רוברט לבנדובסקי סידר לפולין 1:2 בדקה ה-95 מול ארמניה.

לידיעה המלאה

דרום אמריקה:

ארגנטינה בצרות גדולות אחרי שהפסידה, ללא ליאונל מסי הפצוע, 1:0 בבית לפרגוואי במחזור העשירי, שפתח את החצי השני של המוקדמות. ברזיל לעומת זאת, מסתדרת נהדר וניצחה 0:2 בוונצואלה, בדרכה הבטוחה לרוסיה 2018. צ'ילה חזרה לעצמה עם 1:2 דרמטי על פרו ושני המשחקים הנוספים היו מרתקים והסתיימו ב-2:2, בין בוליביה לאקוודור ובין קולומביה לאורוגוואי.

לידיעה המלאה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רוברט לבנדובסקי נבחרת פולין מול נבחרת ארמניה. AP
טוב שיש לבנדובסקי/AP

מוקדמות אליפות אירופה לנבחרות צעירות

ישראל לא הייתה תלויה בעצמה וקיוותה לאיבוד נקודות של נורבגיה או סרביה, אך זה לא קרה והנבחרת של מרקו בלבול בחוץ לאחר שלא העפילה לפלייאוף. הנורבגים חגגו בזכות מרטין אודגור, ילד הפלא, שהוביל אותם ל-0:3 בקזחסטן עם צמד ובישול. אורוס ג'ורג'ביץ' סידר לסרביה 1:3 ביתי מול סלובניה עם שלושער גדול.

לידיעה המלאה

seperator

NBA

ארבעה משחקים בקדם העונה נערכו הלילה ועוד אחד היום בשעות הצהריים ובו ניו אורלינס, עם שון דאוסון שקלע 4 נקודות, הפסידה 116:104 בבייג'ינג ליוסטון. החדשות הגדולות מהמשחק הזה היו הפציעה המדאיגה של כוכב הפליקנס, אנתוני דייויס, שצפוי להיעדר 10-15 יום.

לידיעה המלאה

* עוד ב-NBA: דרק רוז הגיע ללוס אנג'לס והעיד במשפט האונס המתנהל נגדו. קווין דוראנט הודה שהוא שמח שהווריירס הפסידו בגמר הליגה אשתקד, כי כך התאפשר לו להצטרף אליהם.

לידיעה המלאה

שון דאוסון ניו אורלינס פליקנס במפגש עם ילדים סינים בבייג'ינג. AP
דאוסון בסין/AP

טניס

משחקי שלב שמינית הגמר בטורניר היוקרתי בשנגחאי נקבעו, כאשר בין היתר, סטן ואוורינקה ואנדי מארי ניצחו ואילו רפאל נדאל ותומאס ברדיך הפסידו. מי שהיה מעורב בשערורייה גדולה, שוב, הוא ניק קיריוס, ש"זרק" נקודה, ירד לספסל, התעמת עם שופט וספג בוז.

לידיעה המלאה

* בגזרה הישראלית, דניס חזניוק בחרה לשחק ביום הכיפורים וניצחה. לעומתה, אמיר ויינטרוב ויתר על המשחק שלו.

לידיעה המלאה

seperator

ועוד קצת חדשות

* ריאל מדריד הודיעה על הארכת חוזהו של קשרה הגרמני טוני קרוס עד 2022.

לידיעה המלאה

* בפלייאוף ה-MLB, שיקגו קאבס עלתה לשלב הבא אחרי ניצחון דרמטי בסן פרנסיסקו. לוס אנג'לס דודג'רס השוותה ל-2:2 את הסדרה שלה מול וושינגטון.

לידיעה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully