וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני קרוס האריך את חוזהו בריאל מדריד עד 2022, נקבע תאריך לקלאסיקו

חוזהו המקורי של קשר נבחרת גרמניה, שנרכש לפני כשנתיים וחצי מבאיירן מינכן, אמור היה להסתיים ב-2020. השחקן שכבש 4 שערים ב-108 הופעות בריאל, ירוויח 20 מיליון יורו לעונה. הקלאסיקו הראשון ייערך ב-3 בדצמבר, ב-17:15 שעון ישראל

one

קשרה הגרמני של ריאל מדריד, טוני קרוס, האריך היום (רביעי) את חוזהו במדי אלופת אירופה עד 2022, כך הודיע המועדון מבירת ספרד. החוזה המקורי של קרוס היה עד 2020, כך שההארכה היא לשנתיים נוספות.

על פי ה"בילד" הגרמני, קרוס, ששמו הוזכר כמועמד לעבור בין היתר למנצ'סטר יונייטד, צפוי להרוויח במדריד כעת סכום עתק של 20 מיליון יורו ברוטו לעונה, כמעט כפול מה-10.9 מיליון יורו לעונה אותם הוא מרוויח במסגרת החוזה הנוכחי שלו. מחר בצהריים צפוי הקשר בן ה-26 לכנס מסיבת עיתונאים לרגל הארכת החוזה.

* בספרד הודיעו היום רשמית כי הקלאסיקו הראשון של העונה יערך ב-3 בדצמבר (יום שבת) ב-17:15 שעון ישראל.

שחקן ריאל מדריד, טוני קרוס. GettyImages
טוב לו בבירת ספרד. קרוס/GettyImages

קרוס, שהחל את הקריירה המקצוענית שלו בבאיירן מינכן, שיחק בין היתר כמושאל בבאייר לברקוזן ובקיץ 2014, מיד לאחר שזכה במונדיאל עם נבחרת גרמניה, הוא נרכש על ידי ריאל מדריד תמוררת כ-25 מיליון יורו וזכה לחוזה לשש שנים. הוא הפך לגרמני התשיעי שלבש את מדי הבלאנקוס ועד היום רשם בקבוצה 108 הופעות, בהן כבש ארבעה שערים והפך לאחד השחקנים החשובים של הקבוצה במרכז המגרש. הוא הספיק לזכות עם הקבוצה בסופרקאפ האירופי ובגביע העולם לקבוצות ב-2014 ולפני כחמישה חודשים, גם בליגת האלופות, תואר בו זכה ב-2013 גם עם באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully