וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הקאבס עלו ל-NLCS, וושינגטון ולוס אנג'לס ילכו למשחק 5

12.10.2016 / 19:00

מהפך גדול עם ארבע ריצות באינינג התשיעי סידר לשיקגו ניצחון 5:6 בסן פרנסיסקו (שכבר לא תזכה באליפות בשנה זוגית) ו-1:3 בסדרה כולה. היא ממתינה למנצחת בין הדודג'רס לנשיונאלס, אחרי ש-LA נשארה בחיים עם 5:6 מרתק משלה

אנשי שיקגו קאבס חוגגים. AP
שחקני ומאמני הקאבס חוגגים במפרץ/AP

עוד עולה לשלב הבא בפלייאוף ה-MLB נקבעה הלילה (בין שלישי לרביעי), כאשר קאמבק של שיקגו קאבס בסן פרנסיסקו סידר לה ניצחון 5:6 במשחק ו-1:3 בסדרה כולה. הקאביז ממתינים למנצחת במשחק 5 בין וושינגטון לדודג'רס, לאחר שהקבוצה מ-LA נשארה בחיים עם 5:6 ביתי.

סן פרנסיסקו - שיקגו קאבס 6:5 (הקאבס השלימו 1:3 בסדרה ועלו ל-NLCS)

משהו מיוחד קורה השנה בשיקגו והקבוצה המקוללת ביותר בארצות הברית מציגה אופי נהדר, שמחזיר אותה שנה שנייה ברציפות ל-NLCS, בתקווה להציג שם הפעם יכולת יותר טובה מאשר בעונה שעברה. אחרי הניצחון הדרמטי במשחק 3, הג'איינטס, שהאמינו בכוחם לזכות בפעם הרביעית ברציפות בשנה זוגית באליפות, פתחו היטב וחבטת הקרבה של באסטר פוזי העלתה אותם ליתרון כבר באינינג הראשון, אבל דייויד רוס איזן עם הומראן בשלישי. המארחים שוב נטלו יוזמה ובאינינג הבא, סינגל של מאט מור ועוד חבטה של דנארד ספאן קבעו 1:3, לפני שרוס, שוב הוא, צימק בחבטת הקרבה באינינג החמישי.

קונור גילספי, שהיה נהדר בפלייאוף הזה, קבע 2:4 לג'איינטס עם סינגל בתחתית החמישי ומיד אחריו, ג'ו פאניק, גיבור משחק 3, הוסיף ריצה בחבטת הקרבה, בדרך ל-2:5 מבטיח מאוד. הסדרה נראתה בדרך חזרה למשחק מכריע בעיר הרוחות, אבל הבולפן, שפגע בענקים כל החצי השני של העונה, שוב הרס הכול. באינינג התשיעי, דאבל של בן זובריסט, סינגל של ווילסון קונטרראס ולקינוח, סינגל של חאבייר באאז, השלימו מהפך גדול עם ארבע ריצות, לפני שארולדיס צ'פמן סגר את הסדרה עם שלושה סטרייקאאוטים מהירים. מור היה נהדר עם שמונה ועשרה, אבל הבולפן חירב לו הכול כאמור. ג'ון לאקי הסתפק בארבעה וארבעה.

לוס אנג'לס דודג'רס - וושינגטון 5:6 (2:2 בסדרה)

היריבה של הקאביז תגיע ממשחק 5 בסדרה הזו, שייערך בין חמישי לשישי (3:00). הדודג'רס שלחו לגבעה את קלייטון קרשאו, בתקווה שיציל אותם, אבל הוא נח רק שלושה ימים ונראה לא טוב. למזלו, הוא יצא מהאינינג הראשון עם ריצת חובה אחת בלבד מסינגל של דניאל מרפי ובתחתית האינינג, אדריאן גונזאלס קבע מהפך עם הומראן של שתי ריצות. מרפי שוב היה שם עבור הנשיונאלס, עם חבטת הקרבה משווה באינינג השלישי, אך בתחית האינינג, סינגל של ג'סטין טרנר וחבטת הקרבה של ג'וק פידרסן העלו את המארחים ל-2:4. פידרסן הכניס עוד ריצה, בחמישי, עם דאבל, אלא שבאינינג השביעי, וושינגטון הסתערה. הגשה שפגעה בג'ייסון וורת' על בסיסים מלאים הכניסה ריצה ומיד לאחר מכן, מרפי, בפעם השלישית במשחק, סיפק את הסחורה עם סינגל של שתי ריצות שאיזן ל-5:5. בוושינגטון קיוו לסגור עניין, אבל בתחתית האינינג השמיני נכנעו לסינגל של צ'ייס אטלי ולא הצליחו להשוות שוב. עכשיו הם יבנו על מקס שרצר מול ריץ' היל במשחק המכריע. קרשאו סיים עם שישה ושני שליש ו-11 הכשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully