וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנגחאי: נדאל עף, ואוורינקה ומארי עלו, קיריוס שוב עשה בלגן

הספרדי (4 בטורניר) המשיך להתקשות ונותר מחוץ לשמינית הגמר אחרי 6:3, 7:6 מול טרויצקי. השוויצרי והבריטי לא התקשו יותר מדי ואילו הילד הרע מאוסטרליה ויתר על נקודה, צעק על השופט וספג בוז

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
מתחבא מהצרות. נדאל/AP

סבב ה-ATP לשנת 2016 מתחיל להתקרב לסיומו, כאשר בעוד כחודש ייערך בלונדון טורניר סיום העונה. בינתיים, טובי הטניסאים בעולם מתחרים בטורניר שנגחאי, שסיפק ביומיים האחרונים כמה תוצאות מעניינות ושערורייה אחת גדולה, כאשר משחקי שלב שמינית הגמר נקבעו.

ואשק פוספיסיל הקנדי גבר 5:7, 6:7 (2) בקרב צמוד על גריגור דימיטרוב, וסידר לעצמו מפגש מול המדורג 1 נובאק דג'וקוביץ'. רפאל נדאל (4 בטורניר) לעומת זאת, המשיך את התקופה הלא טובה עם הפסד תוך 94 דקות לוויקטור טרויצקי הסרבי, 6:3, 7:6 (3). טרויצקי ישחק מול רוברטו באוטיסטה אגוט (4:6, 4:6 על האמריקאי טיילור פריץ).

תומאס ברדיך (7 בטורניר) הפסיד אף הוא, 7:6 (4), 7:6 (1) למרסל גרנויירס הספרדי, שישחק בשלב הבא מול מישה זברב. הגרמני הצעיר העפיל אחרי שהביס 3:6, 1:6 את ניק קיריוס. האוסטרלי, שבעבר ידע לא מעט שערוריות, כולל אחת השנה בווימבלדון, שם פשוט "זרק" את המשחק, עשה זאת שוב כאשר ויתר על נקודה והחל לרדת לספסל ולאחר מכן אמר לשופט "אולי פשוט נסיים עם זה ואוכל ללכת הביתה". הילד הרע של הטניס ספג קריאות בוז עזות וייתכן שהוא גם ייקנס.

סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. AP
ואוורינקה בשלו/AP

מילוש ראוניץ' (5) המשיך לשלב הבא אחרי 2:6, 4:6 קל על פאולו לורנצי. היריב הבא שלו יהיה ג'ק סוק, שרשם 3:6, 6:4, 4:6 מול פליסיאנו לופס. גם ז'יל סימון (2:6, 2:6 על הסיני די וו) עלה ויפגוש את אלוף ארצות הברית, סטן ואוורינקה, שגבר 3:6, 4:6 על קייל אדמונד הבריטי. דויד גופן ניצח 1:6, 6:7 (0) את בנואה פר וישחק נגד גאל מונפיס ואילו לוקא פוי, שגבר 4:6, 6:7 (10) על ניקולאס אלמגרו, יתמודד נגד המדורג 2 אנדי מארי, לאחר שהבריטי 3:6, 2:6 מוחץ נגד סטיב ג'ונסון.

גם אצל הנשים קיבלנו לא מעט פעילות במהלך יום כיפור. בין היתר, בטורניר טיאנג'ין (סין) ניצחה אגניישקה רדוואנסקה המדורגת 1 בתחרות 1:6, 2:6 קליל את טטיאנה מריה מגרמניה, בעוד המדורגת 2, סבטלנה קוזנצובה, גברה 5:7, 4:6 על דונה וקיץ' הקרואטית. בטורניר לינץ הנערך באוסטריה, דומיניקה ציבולקובה (1:6, 2:6 על בלינדה בנצ'יץ') ומדיסון קיז (3:6, 4:6 על קמילה ג'ורג'י) עלו לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully