וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק רוז הגיע להעיד במשפט האונס, דוראנט שמח מההפסד של הווריירס

שחקן הניקס טען: "מיד לאחר אותו ערב היה לי חשד שהיא תטען שהיא נאנסה. זה נראה כמו תרגיל וזה הפך להיות בדיוק מה שחששתי ממנו". KD: "התחננתי לסוכן שלי בשביל לשחק בווריירס"

דרק רוז ניו יורק ניקס בכניסה לבית המשפט. AP
מחכה להכרעה. רוז בכניסה לבית המשפט/AP

הקיץ של דרק רוז היה סוער במיוחד. על הפרקט, הגארד עזב לראשונה את הקבוצה שבחרה אותו ראשון בדראפט 2008, שיקגו, העיר בה גם נולד ועבר לשחק במדי ניו יורק ניקס. אלא שהסערה האמיתית הגיע בכלל מחוץ לפרקט, זאת לאחר שאישה, עמה יצא רוז בעבר, האשימה כי הוא ושניים מחבריו אנסו אותה.

אתמול (שלישי), טס רוז ללוס אנג'לס על מנת להעיד במשפט ולהציג את הגרסה שלו לאירועים. בת הזוג לשעבר של השחקן תובעת 21.5 מיליון דולר ורוז לא הכחיש שהוא וחבריו קיימו עמה יחסי מין, אך אמר: "מיד לאחר אותו ערב היה לי חשד שהיא תטען שהיא נאנסה, כי ביום שאחרי, היא שלחה לי הודעת סמס וטענה שהיא נכוותה בידיים מחוץ לבית בו נפגשנו. אני מעולם לא ראיתי את הכוויות והרגשתי שעובדים עליי. זה נראה כמו תרגיל וזה הפך להיות בדיוק מה שחששתי ממנו".

רוז נחקר על ידי עורכת הדין של התובעת במשך זמן רב וכעת, שני הצדדים ממתינים לראות כיצד יתקדם התיק.

* קווין דוראנט, שעשה הקיץ את המעבר הכי גדול בשנים האחרונות בליגה, מאוקלהומה סיטי ליריבתה במערב גולדן סטייט, הודה כי ההפסד הדרמטי של הווריירס בגמר הליגה מול קליבלנד, בסדרה בה כבר הובילו 1:3, עזר לו בהחלטתו לעבור לקליפורניה: "ראיתי את משחק 7 של הגמר עם הסוכן שלי", אמר KD, "אני הייתי ממש כמו ילד. הוא אמר לי 'אין מצב שאתה יכול ללכת לקבוצה הזו' ואני עניתי 'אני ממש רוצה לשחק עם החבר'ה האלה. אוכל לקבל שלשות פנויות, לרוץ במגרש, להגיע לליי-אפים קלים'. ממש התחננתי לו ואחרי שהם הפסידו בגמר, האפשרות שלי להגיע לכאן הפכה ליותר ויותר ריאלית עם כל יום שעבר. התחלתי לחשוב על זה יותר, לראות אם אני אשתלב ואתאים. וברגע שישבתי איתם, כל מה שרציתי לדעת עליהם, הם הראו לי. לא צריך לדבר על מה היה קורה אם הווריירס היו זוכים באליפות. הם לא הצליחו לעשות את העבודה והם באו אליי ורצו שאגיע. אני מניח שאפשר לומר שאני שמח שהם הפסידו בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully